Gå til innhold

SUG LUT ER TILBAKE!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguuud! Dette er lykkedagen i mitt liiiiiiiiiv!

:strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :strix:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:

Anonymous poster hash: 48d60...83c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I <3 Sug lut. :D

Anonymous poster hash: b0731...912
Skrevet

Staaaaaaalker !!!! 😳

Anonymous poster hash: bd11e...527

Skrevet

Hurra :)

Anonymous poster hash: e74f1...f03

Skrevet

Hvem er det?

Anonymous poster hash: 2747e...234
Skrevet

Å herrefred...

Anonymous poster hash: 9b79f...e0c
Skrevet

Oida!! Aner ikke hvem det er, men sikkert bra!

Skrevet

I need proof!

Anonymous poster hash: 5b382...cf5

Skrevet

Herrefred altså, gikk på Krangle og det er jo hakket før de har sex der inne. "Velkommen HJEM" og greier. Huff så patetisk...

Skrevet (endret)

Hadde jeg vært sug lut, hadde jeg forsvunnet temmelig raskt igjen! Flaut med denne opphøyelsen!

Endret av mylittlecat
Skrevet

Hadde jeg vært sug lut, hadde jeg forsvunnet temmelig raskt igjen! Flaut med denne opphøyelsen!

Næsjda.

Skrevet

Spesielt flaut når man har en hissy-fit og tramper høyt ut av forumet.

Skrevet

Hvorfor det, for nå oppnådde vel de som slettet seg det de ønsket nemlig å bli kvitt moderatorfirma så de er heller fornøyd enn flau.

Anonymous poster hash: bf830...e6e

Skrevet

Næsjda.

Haha, godt du tar det sånn ;) Jeg hadde kikket over skulderen min på gata for å sjekke at ikke det løp en hærskare av fjortiser etter meg!

Skrevet

Hvem er Sug Lut?

Anonymous poster hash: 7cff5...3c7
Skrevet

Hvorfor det, for nå oppnådde vel de som slettet seg det de ønsket nemlig å bli kvitt moderatorfirma så de er heller fornøyd enn flau.

Anonymous poster hash: bf830...e6e

Hehe, det var nok heller de som ble her og aktivt snakket med eierne som oppnådde noe, ikke de som oppførte seg som barn.

Skrevet

Endelig, sier jeg! Og Ziva, Doppler og Amandine også. Håper diskusjonene kommer opp på et interessant nivå igjen ;).

Skrevet

Det Ibsenfrue sa. :)

Skrevet

Innser dere ikke hvor ufine dere er ved å si slikt?

Skrevet

Synes du DET var ufint så beviser det bare hvor rett det er at de behøves her inne. En pose kamferdrops er vel og bra, men en blanding av smaker er bedre. Luten er den overraskende, syrlige godbiten. ;)

Skrevet

Signerer Ibsenfrue. Og ufint eller ei, det er sant. Har vært ufattelig mye kjedelig og uinteressant her i det siste. Nå kan kanskje fjortisene få svar på tiltale og intelligente tilbakemeldinger istedet. Så blir vi kanskje kvitt de verste nazistene her inne også, for nå om dagen flommer det helt over her. 

Anonymous poster hash: 95d1f...6f4
Skrevet

Endelig, sier jeg! Og Ziva, Doppler og Amandine også. Håper diskusjonene kommer opp på et interessant nivå igjen ;).

Forbeholdt de med særs dårlig humor, og som bare elsker å tråkke andre ned i poop'en? :)

Skrevet

?

Det er ingen ufin ting å si.

Jeg setter pris på interessante temaer og betraktninger, og synes ikke det har vært mye av det den siste tiden.

Skrevet

?

Det er ingen ufin ting å si.

Jeg setter pris på interessante temaer og betraktninger, og synes ikke det har vært mye av det den siste tiden.

Så alle andre enn sug lut og co er uintelligente fjortiser med nazist-tendenser? 

Jaha...

Skrevet

Forbeholdt de med særs dårlig humor, og som bare elsker å tråkke andre ned i poop'en? :)

De som glir over i hets og usakligheter har vært her hele tiden mener jeg, de ble bare i sterkere moderert når brukermoderatorene kom på plass. De ovennevnte kan sikkert være litt skarpe i blant, men synker ikke ned på et slikt nivå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...