Gå til innhold

Håpet er igjen ute.

kosti

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed at hcg prøven var sunket. Kjenner jeg ikke gir opp. Er sta. Ringte å informerte gynekologen og om at det igjen er gått galt. Kjenner det er grusom når du får høre at det ikke er noe mer de kan gjør. Skal fortsette fast på albyl-e og igjen stare opp på klexane og crinone når jeg igjen blir gravid.

Har faktor Leiden homosygot den skjeldne og verste av de har klart å arve den i fra begge mine foreldre. Så jeg får mest sannsynlig blodpropp i morkaken som gjør at fosteret dør.

Andre som har noe lignende der alt har gått bra?

Fortsetter under...

æsj :( så kip diagnose. men ser jo ut som de gjør det de kan for at du skal kunne beholde neste spire da! Evitaminer er lett blodfortynnende, kanskje det hadde vært en ide å ta det fra mens til evt du må begynne med blodfortynnende? e vitamin og klexane skal ikke tas sammen... akupunktur skal jo også gi mer blodgjennomstrømning til livmor... verdt et forsøk kanskje?

ønsker deg lykke til videre!!!

æsj :( så kip diagnose. men ser jo ut som de gjør det de kan for at du skal kunne beholde neste spire da! Evitaminer er lett blodfortynnende, kanskje det hadde vært en ide å ta det fra mens til evt du må begynne med blodfortynnende? e vitamin og klexane skal ikke tas sammen... akupunktur skal jo også gi mer blodgjennomstrømning til livmor... verdt et forsøk kanskje?

ønsker deg lykke til videre!!!

Tusen takk for råd, men tror jeg står over den. Jeg går fast på Albyl-e. Det skal jeg gjøre frem til jeg blir gravid og ut svangerskapet. Så krysser fingrene igjen for at jeg blir fort gravid og at det då går godt. Nå vet jeg i allefall at jeg kan bli gravid. Har vert så redd siden det tok så lang tid før jeg blei gravid at de hadde vert borti noe etter sist utskrapning som gjorde at jeg ikke kunne bli gravid igjen. Håper ikke det tar så lange tiden denne gangen, men med Albyl-E så kan den og gjøre det vanskeligere. Tusen takk for svar. Godt å få snakket med noen kjenner jeg. 

Sitter å vurderer om jeg skal ringe til jordmor høre om det er mulighet ford om jeg ikke er gravid om jeg kan komme inn å lesse av meg litt. Har ikke ønsket noe samtalte med noen egentlig for jeg vet jeg ikke får svarene jeg ønsker uansett. Så på en måte ser jeg ikke vits i det. Tenker at jeg da har gjort et forsøk. Men får se får ikke svaret jeg ønsker uansett.

Fikk beskjed at hcg prøven var sunket. Kjenner jeg ikke gir opp. Er sta. Ringte å informerte gynekologen og om at det igjen er gått galt. Kjenner det er grusom når du får høre at det ikke er noe mer de kan gjør. Skal fortsette fast på albyl-e og igjen stare opp på klexane og crinone når jeg igjen blir gravid.

Har faktor Leiden homosygot den skjeldne og verste av de har klart å arve den i fra begge mine foreldre. Så jeg får mest sannsynlig blodpropp i morkaken som gjør at fosteret dør.

Trodde Leiden var for gutter i slekten generelt? Da min fetter gikk bort pga Leiden ble vi testet alle sammen men fikk vite at det var guttene som arvet sykdommen, vi kvinner er visst bare "bærere" av genet?

Trodde Leiden var for gutter i slekten generelt? Da min fetter gikk bort pga Leiden ble vi testet alle sammen men fikk vite at det var guttene som arvet sykdommen, vi kvinner er visst bare "bærere" av genet?

Kan nå ikke stemme. Jeg har fått beskjed om at jeg har arvet den fra begge mine foreldre og dermed har jeg fått faktor Leiden homozygot. Som jeg forstår så gir jeg genetiske videre uansett til mine barn, men de vil kun få heterozygot av meg. Har mannen min det genetiske vil de enten få heterozygot eller homozygot. Jeg har den skjønneste varianten, men den verste eller hva jeg skal si. Jeg er mye mer utsatt for blodpropp enn en som er heterozygot.

Annonse

Syns det er skummelt ja. På en måte så er det skummelt nå sånne ting dukker opp når en er så ung for det er ikke altid det første de tenker på når en er ung. I tillegg så syns jeg det er skummelt de ikke gir noe forebyggende av blodfortynnende.

Forstår de på en måte og at de ikke gir forebyggende for det om en har genetiske er det enormt mange som ikke får blodprøver, men er det flere i familien som har hatt blodprøver så vurdere i fordeler og ulemper ved å forebygge. Jeg får kun blodfortynnende nå for å prøve å forhindre SA for faktor Leiden kan være med på at jeg mister ved at det danner blodprøver i morkaken.

Endret av kosti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...