Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Er det noen som har slanket seg når de er gravide her?Da mener jeg ikke at man skal sulte seg og sånn. Men trene ekstra mye, og gå NED i vekt. Vil gjerne ned 10-15 kg. Anonymous poster hash: 0f5b0...697
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Er det noen som har slanket seg når de er gravide her? Da mener jeg ikke at man skal sulte seg og sånn. Men trene ekstra mye, og gå NED i vekt. Vil gjerne ned 10-15 kg. Anonymous poster hash: 0f5b0...697 Hvis du er så feit så er det bare å gjøre det. Feite går gjerne ned!! Anonymous poster hash: cf1ac...a19
Eeniemeenie Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Er det noen som har slanket seg når de er gravide her? Da mener jeg ikke at man skal sulte seg og sånn. Men trene ekstra mye, og gå NED i vekt. Vil gjerne ned 10-15 kg. Anonymous poster hash: 0f5b0...697 Hvis du er så feit så er det bare å gjøre det. Feite går gjerne ned!! Anonymous poster hash: cf1ac...a19 Herregud for et svar!! til HI: Det finnes f.eks Grete Roede kurs for gravide som ikke vil stort opp i vekt i svangerskapet. Rikitg kosthold og trening. Slanke seg bør man ikke!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 jeg er 169cm og 85 kg. Vil ikke kalle meg direkte feit, men jeg vil veldig gjerne ned i vekt ja. Så jeg ikke blir alt for tung som gravid. Anonymous poster hash: 0f5b0...697
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Herregud for et svar!! til HI: Det finnes f.eks Grete Roede kurs for gravide som ikke vil stort opp i vekt i svangerskapet. Rikitg kosthold og trening. Slanke seg bør man ikke! Tusen takk for svar, da skal jeg sjekke ut Roede kurs Anonymous poster hash: 0f5b0...697
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 stakkars unge.. man skal ikke slanke seg i svangerskapet,men jeg gikk ned 12 kg kun ved og spise sunt slikt jeg ble abefalt av legen Anonymous poster hash: 945fa...bde
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 stakkars unge.. man skal ikke slanke seg i svangerskapet,men jeg gikk ned 12 kg kun ved og spise sunt slikt jeg ble abefalt av legen Anonymous poster hash: 945fa...bde Jeg forstår ikke hva som er forskjellen på å gå ned i vekt ved å kun legge om kostholdet, og det å trene i tillegg?? Du har jo da slanket deg i svangerskapet selv. Anonymous poster hash: 0f5b0...697
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Forresten er jeg klar over at det er mest fornuftig å komme seg ned i passende vekt FØR graviditet. Men jeg la på meg en god del i forrige svangerskap, og har ikke rukket det. Anonymous poster hash: 0f5b0...697
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 Jeg gikk ned i vekt frem til ca uke 25 La om kostholdet og kutte ut godteri, brus og potetgull. Anonymous poster hash: 114d4...500
Dini Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Om du allerede er gravid så burde du ikke begynne å trene nå. Altså, det å ut å gå tur er jo "bare mosjon" så det er greit nok. Men du skal ikke begynne å ta sit-ups f.eks. om ikke kroppen din er vandt med det fra før av pga fare for f.eks. morkakeløsning (som kan være dødelig). Legg om kostholdet ditt. Du skal spise sunt og variert, kutt ut unødvendig godteri o.l. Du skal ikke SLANKE deg i et svangerskap som å med vilje spise mindre enn det som er anbefalt. Jeg gikk ned 14 kg de første ukene selv, men har gått opp noen av kg igjen nå mot slutten, så vektnedgangen er på ca - 7 kg. Kanskje du bør prøve å holde hovedfokuset ditt på å ikke gå opp i vekt, for babyen kommer jo til å veie litt. De fleste går ned 8-10 kg etter babyen er ute. Så vil ikke anbefale deg å gå ned så altfor mye i vekt eventuelt. Det er der mange feiler for de tenker kun på seg selv og ikke det at babyen+morkake+fostervann veier litt. Det er tilogmed ANBEFALT for sykelig overvektige å GÅ OPP 5-7 kg! Men den vektklassen ligger ikke du i, men jeg med mine nåværende 128 kg. Som en annen nevner her; Grete Roede for gravide. Der ligger fokuset mer på det å spise riktig mat, i stedet for det å faktisk slanke seg, noe som er et bra fokus under graviditeten.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Jeg får oppfølging på adipol, overvektsklinikk for gravide. Ernæringsfysiolog der, har sagt at jeg ikke trenger å gå opp i det hele tatt. De anbefaler absolutt fysisk aktivitet, selv for utrente. Veier 92 kg og er 160 høy. Men jeg tenker ikke på det jeg driver med som slanking. Anonymous poster hash: 770e1...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå