Gå til innhold

Kan en turnuslege strippe meg? På overtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan de ikke det? Altså, pleier de å kunne sånt? :P

Anonymous poster hash: 87473...e08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir mer forundret over at du skal til turnuslege....? Overtidskontroll er det jo jordmor som bruker ha?

Anonymous poster hash: 51b51...dec

Skrevet

Kan jo hende ho har vanlig legitime for noe annet eget da. Overtidskontroll er jo ikkr før 1 uke etterpå.

Skrevet

Har termin idag og fikk ikke jordmortime før på fredag. Da er det er 3 uker siden jeg har vært på kontroll pga jordmor er sykemeldt. Så i morgen er det to uker siden forrige kontroll og en dag på overtid. Fikk bare time hos turnuslegen siden det ikke er jordmor her jeg bor, regner med at jeg får overtidskontroll fredag eller noe da på sykehuset? 

Synes det er dårlig oppfølging så sent i svangerskapet :( Men jeg følger med på hvor mye liv jeg kjenner og dette er nr 3, ellers hadde jeg nok vært veldig frynsete i nervene.. 

HI

Skrevet

dytt..er litt nervøs siden det er så lenge siden forrige kontroll..

Skrevet

Har ikkje blitt kontrollert ift modning før overtidskontroll hverken forrige gong eller denne gongen. Er 41+3 på onsdag og reknar med å ta av buksa på kontroll for første gong dette svangerskapet. Har inntrykk av at det er dette som er standarden.

Skrevet

Huff, jeg synes det er så skummelt med overtid. Særlig siden denne babyen er estimert til å være 1 kg større enn mine to andre barn. Har du vært hos jordmor etter termin også? Uten at hun har sjekket deg? 

Skrevet

Huff, jeg synes det er så skummelt med overtid. Særlig siden denne babyen er estimert til å være 1 kg større enn mine to andre barn. Har du vært hos jordmor etter termin også? Uten at hun har sjekket deg?

Har ikkje gått til jordmor dette svangerskapet. I forrige var siste jordmortime i veke 39, måtte til lege i veke 40 for å få bestilt overtidskontroll då jordmor var bortreist den veka.

Eg er ganske trygg på at "standardbehandling" er bra nok for meg, har ikkje komplikasjonar som må følgast opp.

Men eg var til UL i veke 38 pga usikkerhet ift leie, og det vart gjort ei slags vektestimering (med det meinar eg at det var litt "harelabb" over utrekninga, sånn ca gjennomsnitt var konklusjonen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...