Bare meg123 Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg har trua på crinoene,for det har jeg brukt før. Og under ferskforsøk står det i papirene mine,at jeg skal avslutte etter 15 dager uansett graviditet,eller ikke. På fryseforsøk skal man gå på det i åtte uker,om man er gravid... Jeg har spurt helsesøter på riksen,om det er skadelig at jeg fortsetter om vi blir gravide nå,og hun sa at jeg ikke trenger det,men det er ikke skadelig. Blir det ikke et slags babyglue da?? Jeg er sååå frista til å fortsette på crinone noen uker fremover,hvis vi er gravide nå,for jeg føler at den kan hjelpe oss. Spira satt bare til uke 6 sist,og da slutta jeg med crinone etter 15 dager.
Tante_Esel Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 jeg ble naturlig gravid, men bruker lutinus nå.. skal ta frem til uke 10-12 tror jeg... så lenge du får resept er det jo greit
Løvetann81 Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Hei! Jeg har akkurat fått positiv test etter mitt 5.innsett. Denne gangen kommer det helt minimalt med crinone ut igjen,og jeg tenkte derfor at kanskje kroppen min "trenger" dette.(tidligere ganger har det kommet masse ut igjen) Jeg hører også til på riksen og luftet disse tankene for sykepleier,og vi ble enige om at jeg skulle ta en om dagen fram til UL 2.Desember,også skulle vi se det an derfra. Hun sa også det samme til meg som til deg,at det ikke skal være nødvendig,men at det heller ikke er skadelig. For meg føles dette som en ekstra trygghet. Lykke til:-)
Bare meg123 Skrevet 7. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2013 Ååå tusen takk for svar jenter. Da bestiller jeg mer,sånn i tilfelle Tanta har ikke vist seg enda,så håpet er fortsatt oppe!! Men vi får se over helga... Gratulerer med graviditeter begge to!! :) Denne gangen syns jeg det kommer lite ut igjen jeg også!! Spørsmålet er bare hvor ofte jeg skal ta crinonen da...kanskje bare en om dagen som deg løvetann.
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 har selv bare erfaring med Lutinus, den skal man gå på fra innsett til testdag (14 dager), dersom positiv test så skal man gå på den 30 dager. jeg gjorde det, men sluttet når jeg begynte med spotting, var redd for å i det hele tatt putte noe der oppe men etter positiv test skulle jeg gå over fra 3 gang om dagen til 1
Lillie Vanillie Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Jeg tok også lenger, uke 7, tror jeg, gikk ned til en om dagen, fikk samme beskjed som dere andre fra riksen.
Bare meg123 Skrevet 8. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2013 Å så flott,og takk for svar dere også! Bestilte mer Crinone idag,så får vi se da,om det er behov for å fortsette på den...hååååper det
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 jeg brukte til jeg var 12 uker på vei Hjalp nok meg veldig.
Bare meg123 Skrevet 11. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2013 Litt "intimt" spørsmål...men jeg er livredd for å gjøre NOE SOM HELST galt så vi mister... Tar dere pippetten helt inn,også etter dere får svar på om dere er gravide?? Jeg har syntes de to siste dagene at det er ubehagelig å føre den inn. Så har måttet finne "ny stilling".
Bare meg123 Skrevet 15. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2013 Tidligere idag kom det ut....ekle detaljer altså!!!!... Brune småklumper med Crinone...alt annet,som utflod og sånt,er blankt og hvitt,men kommer innimellom ut brune "våte papirbiter"!! Hmmmm...er dette "gammel Crinone som kommer ut??Haff,dette er så jævlig!!! Alt føles heeeelt annerledes enn sist,så usikkerheten,er om mulig,ENDA større enn før!!! Og jeg har aldri brukt Crinone så lenge før,så vet liksom ikke om dette er "gammel" Crinone som kommer ut!! Hjelp.
Lillie Vanillie Skrevet 15. november 2013 #11 Skrevet 15. november 2013 Helt vanlig! Crinonerester og litt blod fra såre slimhinner!
Bare meg123 Skrevet 15. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2013 Puh,tuuuusen takk snille deg,for raskt svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå