Gå til innhold

Noen med erfaring av Risarosa vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier.

Har du erfaring med denne vognposen? :)

Synes den er så pen, men usikker på om den er praktisk/varm nokk? Passer i en simo duo vogn?

Fordeler og ulemper med denne posen kontra en voksi pose? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den passer i simo duo ja. Fordeler: ser veldig pen ut, er varm og god med dun-fyll, er en str. som passer de fleste bager. Ulemper: latterlig dyr, ikke spesielt god kvalitet, kjenner flere som har fått hull i innerstoffet etter kort tids bruk, den er ikke vind eller vann avstøtende så man må alltid ha et ekstra trekk utenpå om man triller ute i litt vær, er ikke spesielt lang så barnet vokser ut av den før vognperioden er over.

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

En venninne av meg har den og er ikke fornøyd. Den revnet i en søm etter ca. 1 måned og er, som sagt her tidligere ikke vind eller vannavstøtende.

Jeg syntes den er veldig stygg også, men det er jo en smakssak.

• 4 uker senere...
Skrevet

Har ikke noe annet enn positivt å si om vognposen fra Risarosa. Jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det de andre har skrevet om dårlig kvalitet. Har hatt min i en mnd nå, og er like hel og fin. Men det kommer sikkert an på hvordan man behandler den. Den er uansett kjempevarm og god. Lillegutt på 4 mnd elsker å ligge i den, og han er alltid god og varm når jeg tar han opp av vogna. Til og med i 7-8 minusgrader. Ulempen med den er jo at den er ganske dyr i forhold til hvor lenge man får brukt den, da den ikke er mer enn ca 90 cm lang.

Skrevet

Ulempen med den er jo at den er ganske dyr i forhold til hvor lenge man får brukt den, da den ikke er mer enn ca 90 cm lang.

Så da kjenner du deg jo igjen i noe av det vi andre skriver ;)

Skrevet

Ulempen med den er jo at den er ganske dyr i forhold til hvor lenge man får brukt den, da den ikke er mer enn ca 90 cm lang.

Så da kjenner du deg jo igjen i noe av det vi andre skriver ;)

Ja,men som jeg skreiv i innlegget mitt, så kjenner jeg meg ikke igjen i det dere skriver om dårlig kvalitet. Lengden på posen har ingenting med kvalitet å gjøre.

Skrevet

Er det noen av dere som har sett posen live?

Hvilken fargekombinasjon likte dere best? Valgte dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...