Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Har hatt en utrolig aktiv baby i magen de siste dagene. Er andregang og 37+4. Fødte en uke før termin sist, og regner med at denne kommer enda raskere. Har i kveld fått noe jeg vil kalle rier? Det kommer med ca 5 minutters mellomrom og varer i ca 51-41 sekunder. Dette har vart i ca en time. Noen som vet når jeg bør ta kontakt med føden? Vil unngå bomtur pga ingen barnevakt. Anonymous poster hash: 68686...ec2
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Det er jo bare å ringe og høre hva de sier? Bedre å være på den sikre siden? Lykke til i alle fall
Gjest meg&mini Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Jeg ville ringt:) Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Da har jeg ringt :-) Fikk beskjed om å avvente til riene er like vonde alle sammen, før jeg tar turen innom (sannsynligvis senere i kveld mente jordmor) Da blir det kanskje fødsel snart! Hi Anonymous poster hash: 68686...ec2
Edelweis Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 jeg ville ringt! =) du er heldig, skulle ønske det var meg som kjennte noe som lignet rier!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Det har dabbet av :-( :-( blir nok ikke noe fødsel på meg nei.. Hi Anonymous poster hash: 68686...ec2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Hvordan går det? Anonymous poster hash: 90476...a05
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Sånn gikk jeg i 4 dager før min andre fødsel. Rier med 5 min mellom hele dagen, men roet seg når jeg la meg på kvelden. Første kvelden med rier var jeg sikker på at fødselen var i gang, og pakket ferdig baggen. Riene var utrolig vonde. Fikk min første to uker før, og andre en uke over. Anonymous poster hash: 3b6b5...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå