ms.Pond Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Jeg har fått helt dilla på hyperchicken! Må være det beste jeg har sett på lenge, og noe som garantert får meg i godt humør på en dårlig dag Dere vil bli lei! Og er herved advart... Do the chicken dance!
Himmel og hav Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 "..come on , let me see you shake your tail feather.. Blues Brothers & Ray Charles - Shake a tailfeather (twist it) - YouTube
bIomstre Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Blæh! Jeg og vil ha festlige dansende ting... Hvorfor får jeg ikke det på iPad?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Av alle barnslige ting likte jeg denne: Er som å se mannen etter han leste at fising er sunt... Nei, tar den dårlige humoren og hopper i seng
bIomstre Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg får visst bare være mer på jobb, her kan jeg fråtse! Festlige dansende ting: ...og i anledning movember: Endret 8. november 2013 av bIomstre
Cat.68 Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Her er min favoritt, synes den oppsummerer anonymforumet på en glimrende måte
ms.Pond Skrevet 10. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2013 I morra blir det tur til byen med , og da regner jeg med det blir tid til både og . Så får jeg vel av mannen når jeg kommer hjem og han ser alt jeg har kjøpt... Men det er jo ikke bare til meg, noe skal også være til Kanskje jeg skal kjøpe meg fri med noen . Eller kanskje heller Hihi Dette var moro!
sug lut Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Jeg kan ikke få sagt med ord hvor mye jeg misliker dritsmileyene dere strør ut her. Derfor skal jeg i utgangspunktet bare klage denne ene gangen.
bIomstre Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Jeg kan ikke få sagt med ord hvor mye jeg misliker dritsmileyene dere strør ut her. Derfor skal jeg i utgangspunktet bare klage denne ene gangen. Vel, når vi går lei, så kan du få være den første som får si: Hva var det jeg sa?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå