Gå til innhold

Ber om unnskyldning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på hyperchicken! Må være det beste jeg har sett på lenge, og noe som garantert får meg i godt humør på en dårlig dag  :fnise: 

Dere vil bli lei! 

Og er herved advart... 

:kaklehone:  :kaklehone:  :kaklehone:  :kaklehone:  :kaklehone:  :kaklehone:  :kaklehone:  :kaklehone:  :kaklehone: 

Do the chicken dance!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæh! Jeg og vil ha festlige dansende ting... Hvorfor får jeg ikke det på iPad?

Skrevet

:sjokolade: Tror jeg fant min :vin:

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Av alle barnslige ting likte jeg denne:   :fise:  Er som å se mannen etter han leste at fising er sunt...

Nei, tar den dårlige humoren og hopper i seng  :natti:

Skrevet (endret)

Jeg får visst bare være mer på jobb, her kan jeg fråtse!

Festlige dansende ting: :danser:

...og i anledning movember: :tronderbart:

Endret av bIomstre
Skrevet

Her er min favoritt, synes den oppsummerer anonymforumet på en glimrende måte

:krangle:

Skrevet

:sjokolade:  :sjokolade:  :sjokolade: 

:bond:  :bond:  :bond: 

Skrevet

I morra blir det tur til byen med  :tog:  , og da regner jeg med det blir tid til både  :kaklehone:  og  :shoppe: . Så får jeg vel   :kjefte:   av mannen når jeg kommer hjem og han ser alt jeg har kjøpt... Men det er jo ikke bare til meg, noe skal også være :gave:  til :tree:  Kanskje jeg skal kjøpe meg fri med noen  :roser: . Eller kanskje heller  :sengekos:  Hihi  :fnise: Dette var moro! 

Skrevet

Jeg kan ikke få sagt med ord hvor mye jeg misliker dritsmileyene dere strør ut her. Derfor skal jeg i utgangspunktet bare klage denne ene gangen.

Skrevet

Jeg kan ikke få sagt med ord hvor mye jeg misliker dritsmileyene dere strør ut her. Derfor skal jeg i utgangspunktet bare klage denne ene gangen.

Vel, når vi går lei, så kan du få være den første som får si: Hva var det jeg sa?! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...