Gå til innhold

Noen som har hatt Maxi cosi Cabriofix bilstol her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om setet?

Vurderer denne bilstolen med base til førstemann :)

Anonymous poster hash: effda...097
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spørt om forskjellen på den og pebble, og pebble er bedre. Vi valgte den og er kjempe fornøyd, og skal ha den igjen nå. (Pebble er maxi cosi)

Anonymous poster hash: 561c5...62c

Skrevet

Er fornøyd med setet men det er ganske lite i forhold til andre babyseter syns jeg. Min på 6 mnd har nesten vokst ut av det.

Skrevet

Har hatt MaxiCosi Pebble og var veldig fornøyd. Brukte det til 11 mnd, men kunne ha brukt det lengre.

Skrevet

Har cabriofix, brukte det til 13-14 mnd og skal bruke det til neste no. Har ikkje vondt å seie om setet, men det er det einaste nyfødtsetet eg har erfaring med så eg kan ikkje påstå å vere ein autoritet på området.

Skrevet

Superfornøyd:) brukte det i ca 16 mnd. (Små barn, ja)

Deg skal sies at jeg ikke har noe annet babysete med base å sammebligne med, men jeg har vært så forsøkt at jeg har brukt det til alle barna.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Pendler er vel bedre, men vi har cabriofix og er superfornøyd. Hadde det til når 2 og

Skrevet

vi har det og er veldig fornøyd, men har ikke prøvd noen andre seter da :)

Skrevet

Hvorfor er Pebble bedre? Vi har cabriofix, superfornøyd. Barnet er 13 mnd og har god plass enda.

Anonymous poster hash: 3ee98...c31

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvorfor er Pebble bedre? Vi har cabriofix, superfornøyd. Barnet er 13 mnd og har god plass enda. Anonymous poster hash: 3ee98...c31

Den kan brukes til større seter (basen altså) og man kan vinkel det sånn at de kan ligge mer...

Skrevet

Kjempe fornøyd.

Eneste er at det brune stoffet puster ikke så godt, så mini svettet seg våt. Hjalp VELDIG å kjøpe babyunnsats i svart med "hull" i stoffet.

Skrevet

Vi har den nå og er kjempe fornøyde. Hadde Brio til førstemann og det var mye tyngre enn dette.

Anonymous poster hash: 223a3...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...