Gå til innhold

Blødninger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet litt brunt blod på papiret flere ganger i dag? Kan det være noe annet enn SA eller mister jeg nå..? Ca 6 uker på vei. Ingen smerter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være såre slimhinner som er vanlig når man er gravid :D ikke bekymre deg før du evt begynner å fossblø, eller har sterke smerter!! Lykke til!!!!

Skrevet

Tusen takk for svar :) Hadde samleie i går, så "håper" jo at det er derfor.. 

Skrevet

Jeg hadde også det i uke 6! Hadde ikke hatt hankypanky, kom når jeg tørka meg. Var på UL og alt fint :)

Skrevet

kan godt være kosestunden i går ja ;) ellers så er det fordi vi har såre slimhinner som tante esel sier, enkelt og greit mest sannsynlig.

jeg er på uke 2 nå med brunt blod på papiret. startet med rosa første gangen, så ferskt rødt blandet med slim, og så snart 2 uker med brunt blod på papiret, og av og til litt brunt slim.

tydeligvis ikke noe farlig sånn sett, er visst vanlig i 1.trimester. jeg er 8+1 i dag og sjekket lille på fredag og hjertet slo og alt var bra, og det startet forrige mandag til meg.

så tror du også kan puste rolig :) men ja, panikken slår FORT over deg første gangen man ser det der på papiret!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan jo fortelle at jeg dro på innvendig ultralyd å fikk dette sjekket, jammen fant de ikke tvillinge der inne... Sprell levende :)

Skrevet

Jeg opplever også brunlig spotting på dag 5 , er så nervøs :(

Har sett et bittelite bankende hjerte på ul, men klarer ikke slappe av..

Har dere hatt noe slags ubehag/smerter i tillegg til spottingen?

Jeg har ubehag i høyre eggstokkområde.

Spotter dere fortsatt?

Anonymous poster hash: 03705...5fb

Skrevet

Jeg har blødd av og på siden midten av uke 4. Var på innvendig ul 6+6 og fikk se ei lita reke med bankende hjerte:) har blødd rødt konstant siden, men det er lite og har ingen smerter i tillegg. Så man kan blø selv om det går bra:-) mulig jeg hører meg legen igjen nermere uke 12 om det er mulig å få en ul til hvis jeg ikke slutter å blø:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...