vanilje-sukker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Har kommet litt brunt blod på papiret flere ganger i dag? Kan det være noe annet enn SA eller mister jeg nå..? Ca 6 uker på vei. Ingen smerter..
Tante_Esel Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Det kan være såre slimhinner som er vanlig når man er gravid ikke bekymre deg før du evt begynner å fossblø, eller har sterke smerter!! Lykke til!!!!
vanilje-sukker Skrevet 6. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2013 Tusen takk for svar Hadde samleie i går, så "håper" jo at det er derfor..
brulta92 Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Jeg hadde også det i uke 6! Hadde ikke hatt hankypanky, kom når jeg tørka meg. Var på UL og alt fint
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 kan godt være kosestunden i går ja ellers så er det fordi vi har såre slimhinner som tante esel sier, enkelt og greit mest sannsynlig. jeg er på uke 2 nå med brunt blod på papiret. startet med rosa første gangen, så ferskt rødt blandet med slim, og så snart 2 uker med brunt blod på papiret, og av og til litt brunt slim. tydeligvis ikke noe farlig sånn sett, er visst vanlig i 1.trimester. jeg er 8+1 i dag og sjekket lille på fredag og hjertet slo og alt var bra, og det startet forrige mandag til meg. så tror du også kan puste rolig men ja, panikken slår FORT over deg første gangen man ser det der på papiret!!
vanilje-sukker Skrevet 17. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2013 Kan jo fortelle at jeg dro på innvendig ultralyd å fikk dette sjekket, jammen fant de ikke tvillinge der inne... Sprell levende
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Jeg opplever også brunlig spotting på dag 5 , er så nervøs Har sett et bittelite bankende hjerte på ul, men klarer ikke slappe av.. Har dere hatt noe slags ubehag/smerter i tillegg til spottingen? Jeg har ubehag i høyre eggstokkområde. Spotter dere fortsatt? Anonymous poster hash: 03705...5fb
Ennai Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Jeg har blødd av og på siden midten av uke 4. Var på innvendig ul 6+6 og fikk se ei lita reke med bankende hjerte:) har blødd rødt konstant siden, men det er lite og har ingen smerter i tillegg. Så man kan blø selv om det går bra:-) mulig jeg hører meg legen igjen nermere uke 12 om det er mulig å få en ul til hvis jeg ikke slutter å blø:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå