Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Kan man ta opp flere "problemer" på samme time? Jeg skal ha en gu, men har samtidig en føflekk ett annet sted på kroppen jeg synes ikke ser så bra ut. Anonymous poster hash: e4786...f89
Musemorbr / Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Nevn føflekken med en gang du kommer inn døra, og spør om det er noe han kan ta en titt på først. Det går sikkert fint. Ja så fremst dette er fastlegen da, og ikke en gynekolog.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Tja, du kan alltids nevne den.,Du får nok ikke fjernet den i samme seanse. Da må du ha ny time i såfall. Anonymous poster hash: 36fe3...8d7
Jojo x3 Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 De vil vel helst man skal ta opp en ting om gangen, men han sjekker den nok hvis det er tid.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Nevn føflekken med en gang du kommer inn døra, og spør om det er noe han kan ta en titt på først. Det går sikkert fint. Ja så fremst dette er fastlegen da, og ikke en gynekolog. Hehe :-) Er fastlegen. Da skal jeg spørre om hun kan ta en rask titt Takk for svar alle! Anonymous poster hash: e4786...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå