Gå til innhold

Jentefest eller fam.middag? Hjeeeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien skal flytte midten av des. Kona har bursdag i slutten av nov. Siden hun flytter fra sitt hjemsted tenkte jeg og be henne med ut på middag. Overraskelsen blir at dere sitter mange i familien hennes og venter. Bursdagsfeiring og "avskjedsmiddag" i ett.
Nå har hun kommet opp med og be inn noen venninner på jentefest samme lørdagen. What to do? Tror hun hadde satt stor pris på at familien er samlet, men samtidig hatt det gøy med venninner          

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familien skal flytte midten av des. Kona har bursdag i slutten av nov. Siden hun flytter fra sitt hjemsted tenkte jeg og be henne med ut på middag. Overraskelsen blir at dere sitter mange i familien hennes og venter. Bursdagsfeiring og "avskjedsmiddag" i ett.

Nå har hun kommet opp med og be inn noen venninner på jentefest samme lørdagen. What to do? Tror hun hadde satt stor pris på at familien er samlet, men samtidig hatt det gøy med venninner          

kanskje du kan lage din overraskelses-/familiefest dagen før, på freedagen? Så får hun både i pose og sekk?

Anonymous poster hash: 989d0...12b

Skrevet

Prob er at det er kun lør som går pga jobb og barnevakt

Skrevet

Prob er at det er kun lør som går pga jobb og barnevakt

Overraskelsesbrunsj tidligere på dagen da?

Anonymous poster hash: 989d0...12b

Skrevet

Da ville jeg latt henne ha jentefest, siden det er det hun selv ønsker å invitere til.

Skrevet

Ja til jentefest!!!

Anonymous poster hash: 2e51c...bba
Skrevet

Hva med å avsløre overraskelsen nå og så spørre henne hvordan dere løser det? Hun blir glad for omtanken din, og flytter sikkert jentekvelden. Fint for henne å skryte til vennene sine også om hva du har planlagt for henne, så de har sikkert ikke noe i mot å bytte dag.

Anonymous poster hash: 9b598...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...