Gå til innhold

Lønn som assistent i avlastningsbolig, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart i intervju/samtale og synes alltid det kan være greit å vite nogenlunde hvor lønna ligger før jeg kommer dit. Jeg har ingen utdannelse innen helsesektoren, så det vil sikkert ha noe å si for lønna? Jeg kommer til å jobbe ettermiddag/kveld.

Jeg er opptatt av lønna mye fordi det sikkert kommer til å bli få dager med arbeid, og jeg må ha en godt betalt jobb ved siden av studiene.

Takk til alle som gidder!

Anonymous poster hash: 45efd...bf4

Fortsetter under...

Går ut i fra at det da er kommunalt? Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men regner med at du vil, som startlønn, få mellom 127-135 + prosenter for kveld/natt. 

Jobber selv i det private, og der er "lønna" en del høyere, men da uten overtid/prosenter osv. 

Anonymous poster hash: 431b2...8ea

Går ut i fra at det da er kommunalt? Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men regner med at du vil, som startlønn, få mellom 127-135 + prosenter for kveld/natt. Jobber selv i det private, og der er "lønna" en del høyere, men da uten overtid/prosenter osv.  Anonymous poster hash: 431b2...8ea

Det er kommunalt ja, og jeg er 27 år. Det hørtes ut som relativt dårlig betalt arbeid. Jeg jobber fra før i butikk og tjener 152kr i timen (pluss 50-90kr ekstra etter kl 17/lørdager).

Jeg må nok spørre på intervjuet om lønna også, selvfølgelig.

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 45efd...bf4

Hvilken kommune er det?

Jeg har 145 kroner i timen når jeg tar ekstravakter (høyere på faste vakter, men vet ikke helt hvor mye). Kveldstillegg på 45 kroner timen og helgetillegg på 55 kroner i timen. Faste vakter gir rundt 70 kroner i timen i Kveldstillegg og tilsvarende i helgetillegg. Altså bedre betalt.

Anonymous poster hash: a9762...f0d

Jeg jobber som ufaglært assistent i bolig i en kommune i Akershus. Har fire års ansiennitet og en årslønn på ca 280 000. Tror det er rett under 150,- i timen (35t/uke tilsvarer full stilling).

Anonymous poster hash: eb8d6...5cf

Jeg jobber som ufaglært assistent i bolig i en kommune i Akershus. Har fire års ansiennitet og en årslønn på ca 280 000. Tror det er rett under 150,- i timen (35t/uke tilsvarer full stilling).

Kveld, helg og natt har tillegg, så det er jo i tillegg til grunnlønn.

Annonse

Jeg har rett under 150,- Er like gammel som deg og har fire års ansiennitet. Kvelds- og helgetillegget er gull, så jeg føler ikke jeg er dårlig lønnet til å ha en jobb som ikke krever utdannelse.

Anonymous poster hash: 99a9e...493

Jeg er assistent har over 10 års ansinitet og har 179 kr i timen. Kveldstillegget er på 55 kr timen og helgetilegg 50 kr.Ansiniteten min er ikke fra helsektoren men tellte likevel.

Endret av *Smiley*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...