Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Har idag kjøkken og stue for seg. Kjøkkenet er ca 9 kvm stort, og stuen er kanskje på 35-40 kvm. Stuen har ok størrelse og gir god romfølelse. Kjøkkenet føles trangt med den løsningen som er idag. Mannen vil gå for åpen løsning, men jeg er usikker,...hva ville du gjort? Anonymous poster hash: d6bbc...488
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Ja, hvis kjøkkenet føles trangt hadde jeg gjort det. Anonymous poster hash: 68417...7ec
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 9 kwm er ikke stort, så der ville jeg helt klart gått for åpen kjøkkenløsning ja. Anonymous poster hash: d5b86...494
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Med så lite kjøkken ville jeg åpnet opp ja, selv om jeg egentlig liker å kunne lukke døren og stenge matos og evt kjøkkenrot ute Anonymous poster hash: 58871...79d
Optatium Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Jeg ville hatt åpen løsning med skyvedør feks, slik at du kan lukke døra ved behov som bråk eller matos e.l.
Frokens Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Jeg ville gjort det. Men så kommer det helt an på hva dere er komfortable med.
Plutselig_gravid Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Med 4 barn i hus liker jeg veldig godt å kunne lukke døra til kjøkkenet Ikke alltid det er tid til å rydde umiddelbart etter måltid. Da er det som sagt godt å kunne lukke døren og gjemme og glemme rotet til man får anledning til å rydde det. Så jeg ville helt klart aldri valgt åpen kjøkkenløsning, uansett hvor lite kjøkkenet hadde vært.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Har bodd med begge deler,og er IKKE fan av åpent kjøkken. Vil kunne lukke døra, mest for å holde matos unna resten av huset, men også fordi det er godt å kunne lukke døra hvis kjøkkenbenken er rotete og når man vil lage mat uten unger rundt beina. Når det er sagt vil en ekstra stor døråpning med skyvedør kanskje kunne gi deg det beste fra to verdener? Anonymous poster hash: edec0...58c
Mamma4livet Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Vi har nå valgt åpen kjøkkenløsning, men har en halvvegg mot stuedelen i stedenfor kjøkkenøy. På den måten får vi en romslig følelse i rommet, men slipper å se på eventuelt rot som er på kjøkkenbenken. Vi har også investert i en god kjøkkenvifte slik at det blir et minimum av matos i stuedelen. Dette er en løsning vi er veldig fornøyde med.
Frokens Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 En bør tenke på støy og matos. Hvor mange desibel er det bra oppvaskmaskinen og en bør ha godt avtrekk. Også tenke over om en synes noe om at oppvasken står framme
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 Jeg er ikke for åpen kjøkkenløsning, uansett hvor trangt det måtte føles. Anonymous poster hash: 4399d...dc4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Hvis du har en annen stue i tillegg og en skikklig god kjøkkenvifte ville jeg nok gått for den åpne løsningen når kjøkkenet er så lite. Hvis dere ikke har fler oppholdsrom ville jeg så definnitivt kunnet lukke døra. På sikt er det veldig godt å kunne sette seg i adskilte rom hvis dere har vennebesøk eller bare en vil se noe på TV og den andre høre musikk. Anonymous poster hash: 10fcb...619
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Jeg har stue på 60 m2 og kjøkken på 25m2, og åpen løsning i mellom. Det er ikke alltid noe særlig, spesielt stekelukt og matos er et problem. Det sprer seg til resten av huset. I går stekte gubben toast i toastjern, og da jeg kom hjem luktet det smelta ost ned i gangen i 1. etg. Ville absolutt vurdert en lukkemulighet hvis dere går for åpen løsning. Anonymous poster hash: 62079...87c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 Ville IKKE hatt åpen kjøkkenløsning, naboen vår har det å matosen oser i hele huset ikke godt i det hele tatt. Anonymous poster hash: 2f96d...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå