Gå til innhold

Høye stoffskifteverdier? Noen med peiling her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått beskjed av legen om forhøyede verdier på stoffskifteprøver? 

Jeg er blitt bedt om å ta prøvene på nytt igjen pga dette, og lurer litt på hva jeg kan forvente meg. 

Jeg har symptomer som ligner på både lavt og høyt stoffskifte, men prøvene viste altså noe høye verdier. Kan det ende opp med å ikke være noen ting, eller er det slik at dersom de først har vist seg å være høye, så er det sykdom som har meldt seg?

Helt i ørska her, og håper noen har har noe vettugt å komme med. :)

Anonymous poster hash: 05ee0...d73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Det kan være svingninger, eller det kan være sykdom. Du unngår mye ved å følge dette tett opp nå. Stoffskiftelidelser er lettere å håndtere om man tar tak i det raskt, enn om man går ubehandlet en tid. Man kan få mange tilleggssykdommer. 

Spurte du legen?

Anonymous poster hash: d31dc...e8c
Skrevet

Det kan være svingninger, eller det kan være sykdom. Du unngår mye ved å følge dette tett opp nå. Stoffskiftelidelser er lettere å håndtere om man tar tak i det raskt, enn om man går ubehandlet en tid. Man kan få mange tilleggssykdommer. 

Spurte du legen?

Anonymous poster hash: d31dc...e8c

Takk for svar. Og nei, jeg spurte ikke legen, han var så kjapp med å sende meg ut med papirer til nye prøver. Han ba meg egentlig om å dra på sykehuset og ta dem med en gang, men jeg hadde en annen behandlingstime som jeg prioriterte. Skjønte ikke før jeg kom hjem og googlet litt hvor alvorlig dette kan være. Men jeg finner liksom ikke de svarene jeg vil ha... Jeg skal dra og ta prøvene i morgen tidlig.

Er det noen flere her som har noen erfaring med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...