Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Nå kan det hende noen blir å kjenne meg igjen, men det får så være. Jeg fikk baby for noen måneder siden og fikk veldig overraskende gave fra jobben. Jeg burde besøke jobb, vise frem babyen og gi takkekort, men jeg klarer ikke. Grunnen er behandlingen jeg fikk da jeg var gravid. Jeg ble behandlet veldig dårlig av sjefene og det endte opp med at jeg begynte å slite både psykisk og fysisk. Det endte opp med at jeg ikke klarte å sove på natta og at jeg ikke klarte å glede meg over den lille i magen. Hele fjorårets jul var ødelagt da de slet meg helt ut. Jeg blir å si opp nå ila permisjonen da jeg ikke blir å takle å dra tilbake dit. Vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg burde jo få avlevert disse takkekortene. Problemet er at bare tanken på å skulle dra dit gjør meg kvalm og uvel. Vurderer å bare stikke innom en kollega og be hun ta med på jobben. Blir det for dumt? Anonymous poster hash: ea3cd...f76
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Posten er en grei oppfinnelse. Du legger takkekortene i enkonvolut, skriver på adresse, klistrer på et frimerke (fåes på postkontoret) og putter dem i en postkasse eller leverer dem på postkontoret. Anonymous poster hash: 83dee...b03
bønni Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Det er ikke dumt i det hele tatt å sende kortene enten med en kollega, eller med posten.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Ser ikke vitsen med å sende takkekort til jobben.. Anonymous poster hash: 43822...3fa
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 send det i posten Anonymous poster hash: 4e695...1e4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Sende takkekort sammen med oppsigelsen i posten Anonymous poster hash: e2f31...a38
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Send takkekort i posten. Trenger absolutt ikke å reise innom Anonymous poster hash: b5d07...c0a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Tusen takk for svar:) Da tror jeg jammen meg jeg sender de i posten! HI Anonymous poster hash: ea3cd...f76
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Ser ikke vitsen med å sende takkekort til jobben.. Anonymous poster hash: 43822...3fa Man takker for det man får, uansett. Send det i posten du, hi. Ja, holder vel fint med en sms eller noe. Anonymous poster hash: 43822...3fa
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Du kan eventuelt kjøpe ett kort som passer til anledning, skrive en takk og sende i posten Anonymous poster hash: 1962f...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå