*Enlitentil* Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Noen som har vært forkjøla under ruging og blitt gravid? Jeg har vært skikkelig forkjøla siden rugedag 3, og er redd for at dette ikke er særlig gunstig for ett egg som skal feste seg. Har ikke hatt feber, bare pottetett i nesa og hoster mye. Lå rett ut en dag. Noen erfaringer?
all i want is u Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Har ei venninne som var det etter tredje ivf forsøk - ble gravid
Januar-spirer <3 Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Jeg var kjempe forkjølt etter inseminasjon og ble gravid med tvillinger.
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 jeg fikk influensa under rugetiden, nesten 40 i feber. tok paracet for å holde feberen ned. er gravid og 8+1 i dag med en liten bamsemums og hjertet slår så bare pust rolig
mammadrøm Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Jeg mener å ha lest at nedsatt immunforsvar kan gjøre det lettere for spiren å feste seg. Når man er forkjølet bruker kroppen all sin energi på å bli frisk, dermed kan en liten spire feste seg uten at kroppen bruker energi på å støte fremmedlegemet fra seg. Om det stemmer vet jeg ikke, men de som har kommentert over her har i alle fall lykkes. Ønsker deg god bedring og lykke til med rugingen:-)
poca Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Jeg ble forkjølet på innsettsdagen. Ble en liten gutt av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå