Gå til innhold

Hvor mange dager igjen da dere? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

10 dager til termin :) Dagene går så tregt at det er tortur!! Når man vet babyen kan komme når som helst så blir det ganske uutholdelige timer :)

har også 10 dager igjen!! :D D går så aaalt for seint!!

Blæææææææ :D Prøver du kjerringråd da? :P Jeg har prøvd 3, haha, desperat. Prøver ikke hver dag da, men en dag kan jeg gå på skikkelig på tur, en senere dag spise kanel, og av og til litt "sengehygge". Uten hell på noe av det. Hviler masse, så det står ikke på med det heller. Baaaah!!!! Jeg har greid å gå gravid i 9 (10) mnd, men holder på å sprekke av tanken på å holde ut noen få dager til, er det ikke rart!? :)

Anonymous poster hash: a44ce...cdd

Annonse

10 dager til termin :) Dagene går så tregt at det er tortur!! Når man vet babyen kan komme når som helst så blir det ganske uutholdelige timer :)

har også 10 dager igjen!! :D D går så aaalt for seint!!
Blæææææææ :D Prøver du kjerringråd da? :P Jeg har prøvd 3, haha, desperat. Prøver ikke hver dag da, men en dag kan jeg gå på skikkelig på tur, en senere dag spise kanel, og av og til litt "sengehygge". Uten hell på noe av det. Hviler masse, så det står ikke på med det heller. Baaaah!!!! Jeg har greid å gå gravid i 9 (10) mnd, men holder på å sprekke av tanken på å holde ut noen få dager til, er det ikke rart!? :)

Anonymous poster hash: a44ce...cdd

hehe!! Nei d er ikke rart :P Tenker sjøl vær dag at, NÅ syns jeg bare at d kan starte! Alt er jo et ork :P hehe.. Har ikke prøvd så masse egentlig.. den senge hyggen kan æ hvertfall bare glømme ! :P haha.. føler mæ som en stranda hvalross, håven her å der :P Har vaska vinduene uten hell.. Prøver mest å slappe av egentlig, blir fort mye klaging vist ikke! :P skal på svangerskapskontroll i dag, forhåpentligvis den siste :P

17 laaaaaaaaaaaaaaaaaaange dager!!! prøver å psyke meg opp at jeg også kan gå OVER tiden :P men det håper jeg inderlig jeg slipper, er nå møkklei, mista en spire,så testa jeg positivt to uker etter det igjen, så føler jeg har gått gravid i hele evigheten :P

Anonymous poster hash: 6f77a...6b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...