Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Trenger tips til ukeshandling! Anonymous poster hash: 93c04...a88
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Laks med brokkoli og Tzaziki. Ris Grove stekte pølser med råstekte poteter eller potetmos, frossen grønnsaksblanding av et slag Kyllingfrikassè, dobbel posjon til oppvarming dag nr to Kyllingfrikassè dag to Fiskeboller i hvit saus med potet og gulrot Spagetti og spanske kjøttboller Vet ikke, lar alltid minst en dag stå åpen Rekkefølgen er ikke bestemt, den tar jeg som dagene passer Anonymous poster hash: 4c206...1d9
Hønemor30 Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 I dag blir det lasagne, rester i morgen. Fredag, pizza. Lørdag, burrito og søndag blir det laks. Handler mandager så kan ikke hjelpe deg med resten da jeg ikke har planlagt det enda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Kyllingfilet med salat, ris og ovnsstekt sopp. Butterdeigspaier med spinat og salat. Hjemmelaget tomatsuppe Hjemmelagde fiskepinner med revet gulrot og ovnsstekte poteter. Spaghetti med tomatsaus og hjemmelagde kjøttboller Wraps med svin, guacamole og salat mm Ovnsstekt laks med ovnsstekt løk med fløtesaus og rå, skårne grønnsaker. Anonymous poster hash: ed3d1...74d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Kyllingfilet med salat, ris og ovnsstekt sopp. Butterdeigspaier med spinat og salat. Hjemmelaget tomatsuppe Hjemmelagde fiskepinner med revet gulrot og ovnsstekte poteter. Spaghetti med tomatsaus og hjemmelagde kjøttboller Wraps med svin, guacamole og salat mm Ovnsstekt laks med ovnsstekt løk med fløtesaus og rå, skårne grønnsaker. Anonymous poster hash: ed3d1...74d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Hvordan lager du Hjemmelaget tomatsuppe og Butterdeigspaier med spinat og salat? Anonymous poster hash: 4c206...1d9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Igår var det hjemmelaget fiskegrateng med råkost og bacon Idag er det langtidsstekte koteletter med dinner rolls og grillede grønnsaker Imorgen er det grønnsaksquiche Fredag er det laksepasta og salat Lørdag hjemmelagede burgere med chilimajones og potetbåter Søndag blir det kyllinggryte med grønnsaker, chorizo og ris Anonymous poster hash: 03054...e8f
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Tomatsuppen som barna liker best: smelt litt smør i en gryte, ta i 1-2 glass tomatpure (vi bruker økologisk), grønnsaksbuljong, vann, timian og litt melk. Kok opp grov makaroni og ha i. Spinatpai: del butterdeigsplater i to, trykk dem ut litt på stekebrett. Fres litt hvitløk i en gryte, ta oppi en pose fersk spinat og varm til den faller sammen. Ta i litt feta og kanskje litt chili. Legg en klatt på hver av butterdeigsfirkantene (jeg bruker tre butterdeigsplater, altså 6 paier, på en pose spinat). Stek på 200 grader til de ser ferdige ut. Server med fyldig salat, for butterdeig er ikke sååå sunt. Anonymous poster hash: ed3d1...74d
Mamalarma Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Mandag : Snitzel, pommes frites og grønnsaker Tirsdag : Blomkålsuppe med kjøttboller og potet, grove baguetter Onsdag : Hjemmelaga fiskegrateng, grønnsaker Torsdag : Kjøttkaker i brun saus, poteter og grønnsaker Fredag : Kylling tikka masala, salat og NAN brød Lørdag : Spagetti og kjøttsaus Søndag : Oksesteik, grønnsaker, fløtegratinerte poteter og saus Mandag : Fiskekaker, poteter og raspa grønnsaker Tirsdag : seibiff med løk, poteter, grønnsaker og smelta smør Handler hver tirsdag. Om det blir akkurat den middagen på de oppsatte dagene er ikke sikkert, men det er dette jeg har handlet inn til å ha til middager.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #10 Skrevet 6. november 2013 Jeg hadde store ambisjoner denne uken, men på grunn av ridsmangel har det ikke gått helt som planlagt, Mandag: panert fisk med potetmos, gulrøtter, grønne bønner, brokkoli og tartar-saus (heter det det? Majones, kapers og sylteagurk..) Tirsdag: grillet laks med potetmos (igjen!), brokkoli, gulrøtter, sitron og en fløtessus med hvitvin og champinjong. Dette var faktisk veldig godt. Onsdag: spaghetti bolognese, salat med mango og feta På listen: Thaisuppe med kylling Slowcooked biffgryte med brun ris og grønne bønner (evt salat) Kylling, purre og sopp-pasta, salat Og så har jeg noe skinke og ananas jeg må bruke opp så tenkte å bake en slags pizzasnurrer en dag. Matpakker? Dessuten begynner noen av bananene å bli litt overmodne så mulig det dukker opp en banankake i helgen. Og ja, så tenkte jeg å lage en laksepai med rester fra tirsdagen. Vet bare ikke om jeg har tid, og om vi rekker å spise alt sammen. Anonymous poster hash: a0427...782
Von Hertelhofen Skrevet 6. november 2013 #11 Skrevet 6. november 2013 - stekt fiskepudding med grønnsaker og hvit saus - grønnsakssuppe med veggispølser - wok og ris - pasta med fløtesaus og spinat - kokt torsk med ovnsbakte grønnsaker
Gjest Østfold-80 Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Mandag: Omelett med stekte poteter og rundstykker til. Tirsdag: Hjemmelaget potetstappe m/gulrerøtter oppi og pølser. I dag: Stekt fiskepudding med poteter og grønnsaker. Torsdag: Tikka Masala Fedag: Ovnsstekte poteter og Kylling Lørdag: Middag ute! Søndag: Gryterett.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Nudler med kyllingbiter, erter og brokkoli Osteomelett på grovt brød Kjøttboller og mos med grønnsaker Sushi (kjøper ute) Julepølse med poteter og agurksalat Spaghett bolognese Hjemmelaget fiskegrateng med poteter og gulerøtter (som forresten er kjempe enkelt å lage) Anonymous poster hash: 50cb9...914
Gjest Anybody Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 Tja si det.. Skal spise ute resten av uken. Så får se hva de ulike restaurantene har på menyen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå