Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Del Skrevet 6. november 2013 Lille et bare 4mnd. Å d er vår egen feil om d er tilfelle. Var litt uforsiktig 1 gang!:/ har vært så kvalm og slapp de siste ukene, men siden jeg full ammer har jeg ikke mensen:( huff ikke vondt ment men vil ikke ha en til nå... Men tar sef ikke abort sku d være tilfelle:-/ nå ble jeg redd ... Anonymous poster hash: 03f33...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Del Skrevet 6. november 2013 Ta en test Jeg trodde selv jeg var gravid da mini var ca 6 mnd, men viste seg at jeg ikke var det. Håper det ordner seg for dere, uansett om du er gravid eller ei. Anonymous poster hash: d7a92...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Del Skrevet 6. november 2013 Vi har ikke brukt prevansjon siden var (6,5 mnd) ble født. Jeg har trodd at jeg har vært gravid flere ganger i løpet av den tiden. Har kjentes ut som om jeg har hatt mange symptomer, men er altså ikke gravid. Kanskje det er kroppen som begynner å jobbe seg tilbake? lykke til Anonymous poster hash: 5401c...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå