Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Kan jordmor/gynekolog se hvilket kjønn det er, når man er på ultralyd så tidlig som uke 13+0? Anonymous poster hash: 7ff4f...18e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 De kan antyde noe, men kjønnsleppene kan ofte bli feiltolket som penis, pga at de tidlig i graviditeten er nokså prominente. Anonymous poster hash: a1e32...1fc
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Ja, begge kjønn har "tut" i uke 13, men forskjellen er om den peker opp eller ned. Det er likevel vanskelig å se, så det kan bli feil.
Modesty Blaise. Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Jeg fikk antydet kjønn i uke 12, og hos oss stemte det. Det legen sa var "min erfaring tilsier at dette er ei jente, men fordi det er så tidlig så kan jeg ikke si det sikkert. Du må ikke låse deg i det jeg sier nå, for du kan få en annen beskjed senere....." Nå var det ei jente som kom ut, men jeg trodde ikke på det før vi var på ul i uke 18
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #5 Skrevet 6. november 2013 Ja, de har 50% sjanse på gjette rett. Fra spøk til alvor, det er svært vanskelig å se forskjell så tidlig. Anonymous poster hash: 6cb6d...4ff
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #6 Skrevet 6. november 2013 Jeg har vært på tidlig ultralyd i uke 12 i mine tre svangerskap og han hadde rett all tre gangene! Anonymous poster hash: c1849...5b3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 De kan gjette, men det er stor sjanse for at de tar feil. Tenk deg så smått det er, og kjønnorganene ser veldig like ut på det stadiet. Anonymous poster hash: 433f8...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå