Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Del Skrevet 6. november 2013 Lurer på om jeg kan ha hatt eggløsning allerede på dag 5 i syklusen?????? Forrige mnd hadde jeg ikke eggløsning(monofase), og det er jo sånt som skjer med alle innimellom. Siden jeg temper med Pearly har jeg full kontroll på temperaturen til en hver tid og vet alltid når eggløsning er over pga temperaturstigningen. Så forrige mnd var det bare lave temperaturer og jeg fikk ingen kraftig stigning slik man får når eggløsning er overstått. Det som nå er rart er at jeg fikk mensen på torsdag 31.10 og temperaturen har da vært lav og på normalt mensnivå i forhold til min kropp. Men så plutselig her i går steg temperaturen til slik den alltid er etter eggløsning, tenkte først dette var tilfeldig, men når temeraturen var enda litt høyere i dag og fortsatt på sånn etter eggløsningsnivå så begynner jeg jo å tenke.... Kan jeg ha hatt en tidlig eggløsning denne mnd pga monofasen forrige mnd. Har noen opplevd dette? og blitt gravid? Anonymous poster hash: 1e87a...eb3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144094666-noen-ssom-har-hatt-eggl%C3%B8sning-under-mensen-eller-vet-om-det-er-mulig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå