Gå til innhold

Noen som vet?Jeg hoster bare på natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten så fort jeg legger meg for kvelden så klør jeg litt i halsen og jeg hoster igjennom natta.Tørrhoste.Føles som om noe sitter fast, men får ikke hostet det opp.
Når morgenen kommer så har jeg så mye snørr/slim som jeg går å hoster opp i flere timer.Virker som om det er bihulene på morgenen.
Men hva kan hostinga på natta komme av?
Den er aldri der på dagen.
Jeg hadde halsvondt ca en uke og en uke etter det frem til nå har jeg vært veldig hes.Stemmen er mye bedre nå.
Noen som har vært sånn her før?

Anonymous poster hash: 2db9d...420
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HElt normal forkjølelse. Prøv og bygg opp puta, slik at du "sitter litt". Når man legger seg flatt så øker blodgjennomstrøming opp mot lunger, hals og hode,- go dette skaper den ekstra irritasjon man ikke merker når man går7sitter. Du har kanskej også merket at du hoster ved bytet av klima? Når du går fra inne til ute temp?

Om hosten er "helt tørr",- så ville jeg hørt med legen om Cosylan. Ta det når du legger deg, og når du evt våkner på natta. Hosten på morgenen forklares lett med at det ekstra slim du nå produserer pga forkjøelse, kommmer seg ut "selv" i løpet av dagen, på nattta puster man roligere og samler seg opp og det "Må ut"...Antar denne hostinga varer en halvtimes tid, som skikkelig ille, så løsner de litt. Man har litt løshoste også er man "ferdig"...Helt til kvelden kommer.

De siste år er det nesten kun slik forkjølelse jeg har. Egentlig helt greit, for man er "frisk" på dagen, men nettene er mareritt..Cosylan er redningen, og en fastlege vil kunne gi resept pr telefeon til de aller fleste. Prolbemet er at siden man er så "frisk" på dagen, så glemmer man den telefonen til legen og bestilling av cosylan. MAn tror liksom man er ferdig med forkjølelsen....:)

Anonymous poster hash: 57e93...76d
Skrevet

Samme her også, skikkelig irriterende

Anonymous poster hash: d924a...fed
Skrevet

Det er helt naturlig. Hosten undertrykkes av et nervesystem når vi er våkne, men når vi legger oss ned og slapper av, "slippes" hosten fri.

Skrevet

Sånn er det hos meg også.Å suge på en fishermans friend hjelper meg mye.

Anonymous poster hash: 4a088...116
Skrevet

Her og. Hoster mest om natta når jeg begynner å bli frisk faktisk. Plagsomt, men det gått tålig fort over!

Anonymous poster hash: 1521e...4e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...