Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #1 Skrevet 6. november 2013 Har hatt en hel del maserier den siste uka og begynner å bli veldig sliten da jeg har to små barn fra før også som trenger en mamma med masse energi. Når kvelden kommer sovner jeg så fort de er sovnet. Har termin på søndag, men ikke kontroll før på tirsdagen etterpå. Er det teit om jeg ringer idag og spør etter å få komme på fredag heller for en sjekk? At hun evt. kan sjekke modning og strippe meg for å få fart på disse luregreiene.. Snuppa i magen er også estimert til å være over 1 kg større enn de andre to barna mine så det bekymrer meg en del. Anonymous poster hash: 6e74c...9cb
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #2 Skrevet 6. november 2013 Det er aldri teit å ringe, det verste du kan få er et nei, bedre å ha prøvd Anonymous poster hash: 56dd6...5a1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Absolutt ikke teit! Heller fornuftig. Og det mener nok jordmor også. Noen ganger trengs det en liten dra hjelp for å få det til å starte skikkelig. Masse lykke til! Anonymous poster hash: fd6ca...83a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 Jordmoren min var syk idag, så det var en vikar der. Føler ikke for å gå til vikar nå så sent i svangerskapet Anonymous poster hash: 6e74c...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå