Gå til innhold

Hormonspiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn, og bruker ikke prevensjon pr. dags dato. Men har lest litt om hormonspiralen, og synes det virker som en god ide.

Noen som bruker/har brukt den? Fordeler og ulemper?

Er så lei av mensen. og håper den forsvinner om jeg prøver hormonspiralen, eller gjør sånn at blødningen minsker betraktlig!

På forhånd takk  :)

Anonymous poster hash: 38da4...852
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det (ikke i øyeblikket da jeg har tatt den ut og blitt gravid) og kommer til å sette inn igjen etter denne graviditeten. Jeg merker ingenting til den. Og som en super bonus så forsvinner mensen. I tillegg er det en av de aller sikreste prevensjonsmetodene. Anbefales!

Anonymous poster hash: dbdc6...954

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt i 3 dager, blødde i 4,5 mnd etter innsettelse og mistet ikke mensen.

Har fjernet den nå etter 5 år og heller sterilisert meg.

Men ser at det er ikke likt for alle. Hvordan det blir for deg må du nesten selv finne ut.

Anonymous poster hash: 82af1...e67
Skrevet

Jeg har den. Ingen bivirkninger og ingen blødninger. Spottet kanskje litt i ett par-tre uker etter innsettelsen. Anbefales

Skrevet

Har 3 barn, og bruker ikke prevensjon pr. dags dato. Men har lest litt om hormonspiralen, og synes det virker som en god ide.

Noen som bruker/har brukt den? Fordeler og ulemper?

Er så lei av mensen. og håper den forsvinner om jeg prøver hormonspiralen, eller gjør sånn at blødningen minsker betraktlig!

På forhånd takk  :)

Anonymous poster hash: 38da4...852

Jeg har brukt dne i flere år og har ingen bibirkninger. Har nesten glemt hvordan det er å ha mensen (good riddance!). I starten hadde jeg et problem med blødninger, og det varte lenger enn det som er vanlig (blødninger en studn etterpå er isst normalt). men da fikk jeg noen tabletter som jeg tok, og så sluttet det.

Anbefaler gjerne hormonspiral :-)

Anonymous poster hash: 17f88...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...