Gå til innhold

LITT sjokka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at min ex og hans dame ( som tydeligvis sliter i forholdet) venter barn sammen, SAMTIDIG som meg og min nye samboer. Via fb.. Kom også fram at han spiller ufattelig mye dataspill og det går utover både hans forhold og utover datteren hans når hun er sammen med han på samvær og hun heller vil være sammen med "stemor" fordi han ikke er engasjert.. hun vurderer visst slå opp. Han har alltid vært umoden og jeg tror det er mere samboeren hans som tar seg av datteren vår når hun er på samvær. Det blir jo feil av meg å si jeg vet de venter barn sammen og hvordan ståa er hjemme når datteren min er der? Dvs en totalt uengasjert far som bare vil spille dataspill enn å være med barnet sitt. Fant ut han hadde sagt til samboern at han heller ville spille data enn å få en ny unge.. Hjelpes, dad of the year.. Han vet at vi venter barn, men har ikke nevnt at de og venter barn. Jeg skal holde kjeft altså, men liker dårlig at han lemper datteren min over på dama sin de få gangene i mnd hun ser han. 

Anonymous poster hash: a595f...d9a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og alt dette VET du fordi du har sett det på facebook???

Anonymous poster hash: 3ee96...59d
Skrevet

Kanskje ikke lurt å legge ut verdensproblemer på et felles forum på facebook. Så ja, jeg vet. 

Skrevet

Fornavnet til datteren min ble faktisk og nevnt lengre ned i tråden og. 

Skrevet

Kanskje ikke lurt å legge ut verdensproblemer på et felles forum på facebook. Så ja, jeg vet. 

Og da vet du sikkert at det som står på facebook ikke nødvendigvis er den hele og fulle sannhet? Og at en sak alltid har MINST to sider?

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 525ea...301

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 525ea...301

Snart 25 og 26.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...