Gå til innhold

andre som har samboer som jobber i helger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sitter alene med bittesmå? Hva gjør dere? Jeg gruer meg sånn til de helgene. Og ungene er så tette å små at det begrenser seg av ting jeg kan gjøre med de..

Anonymous poster hash: e24c0...c4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber selv annenhver helg... :)

Anonymous poster hash: 840dc...405
Skrevet

Jeg har forsåvidt en mann som jobber helger og kvelder innimellom. Men det er litt ustabilt da han er hjemme  med telefonvakt en del timer i løpet av helga. Men jeg legger opp helgene som om han ikke skulle være hjemme. Jeg har aldri hatt noe problem med å få helga til å gå. Føler vi har mye å finne på, dagene går så fort. Nå begynner barna mine å blir store, så da er det enda flere aktiviteter å ta seg til. Men da jeg hadde to små pleide vi ofte å dra å handle matvarer på lørdagen, gjerne ta en tur på besøk eller få besøk. Ett par trilleturer, la eldste leke ute mens jeg hadde baby i bæresele. Noen ganger har vi kjørt til byen for å handle litt der, kjøpt noen nye klær og leker. Så har vi kost oss med nyinnkjøpene når vi har kommet hjem.

Skrevet

Ja, har en mann som jobber 3-4 vakter enkelte helger med kun soving mellom. Som hun over legger jeg opp helgen som om han ikke er hjemme. Allierer meg ofte med svigers med å gå på kafe, dra på hytta, hjem til dem å sise etc.. Eller så drar vi bare ut eller kjører i besøk så ungene får leke. Ofte har jeg tilbudt meg å lage mat hos en venninne fredag eller lørdag ettermiddag, det er veldig koselig det.

Anonymous poster hash: 24a53...2f6
Skrevet

Er vant til at min mann bare plutselig er hjemme og da gjerne for en overnatting før han må videre.

Alt i heimen blir lagt opp til at det kun er meg som har ansvar for alt.

Nå har vi litt aldersvariasjon slik at de eldste hjelper mye til for å få hjulene til å gå rundt.

Nå skriver du ikke noe om hvor små dine barn er Hi så det er litt vanskelig å komme med eksempler på ting du kan gjøre med de :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...