Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg lurer på om jeg kan være deprimert.. Har vært det tidligere, men har aldri fått behandling for det. Har følt meg deprimert ca en gang i året, de siste årene.. Og nå kom det som kastet på meg igjen. Jeg var utilfreds med jobben min, og byttet derfor jobb. Etter dette har jeg blitt så deppa, tenker at jeg aldri skulle gjort det. At jeg gjorde det i "affekt" liksom.. Jeg trives godt i min nye jobb, så det er heller ikke derfor jeg føler meg deppa. Det siste året har egentlig vært ganske bra, bortsett fra at jeg fullstendig har manglet initiativ til å gjøre noe i huset. Jeg vasker aldri, orker ikke gjøre noenting hjemme. Klarer ikke å komme i gang. Mannen min sier jeg er lat, men det er ikke det.. Jeg har problemer med å sovne om kveldene, kjenner jeg gruer meg til å legge meg hver kveld. Når jeg står opp om morgenen er det spesielt tungt. Så blir det litt bedre utover dagen, hvis jeg er på jobb eller ute og i aktivitet. På kvelden blir jeg tung og deppa igjen. Har også mye angst, tenker og grubler mye på alt. Den indre uroen jeg har er nok verst, for det utløses ikke av noe spesielt, og det er heller sjeldent at det er en spesiell ting jeg tenker på som gir meg angst. Noen dager er jeg svært sårbar og gråtelabil... Huff! Noen som kjenner seg igjen eller vet mer om psykiske plager? Anonymous poster hash: 3d0cb...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå