Gå til innhold

Hva er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

svart eller grå dress til en liten gutt? klarer ikke bestemme meg

Anonymous poster hash: dc32b...a94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller litt mot grå, men svart er mer tradisjonellt så mannen mener svart. Skal prøve å legge ut bilder

Skrevet

$(KGrHqIOKj4E34LFjeOoBOBytWJQ!!~~0_35.JP    $(KGrHqQOKiIE3DzvZS2IBN4TH0T!!w~~0_35.JP

Skrevet

Haha, den svarte så ut som mannedress og den grå gammelmannsdress. Bare å velge, da!  :laugh:

Anonymous poster hash: 2a1df...b79
Skrevet

Syns det kommer an på fargene til guttene. Min blonde gutter som blir bleke om vinteren blir veldig blasse i grått.

Skrevet

En 4 åring kan ikke akkurat gå i baby dress, og eneste jeg finner er baby dresser og voksen dresser i barnestr. Men synes de var fine jeg da. 

Elsker livet: Han har mørk blondt hår og fin farge i huden.  

Skrevet

Hva med brun? Det går til fest og begravelse.

Anonymous poster hash: 204f4...e17

Skrevet

Av dei to hadde eg nok valgt den svarte.  Synes den andre er litt blass, men det kjem an på om det er eit spesielt høve du kjøper den til.  Om det er eit sommarbryllup i sikte ville eg nok valgt den lyse med skjorte eller slips med litt farge. 

Min eldste har arva ein koksgrå dress med litt striper/struktur i, og den er eg nøgd med.  Synes heilsvart dress er bittelitt kjedeleg, men ein kan jo få fargerike skjorter og slips.  4 åringar er søte i vest og bukse, men eg plar som regel droppe jakka om den ikkje nødvendigvis trengs, synes det ser litt gubbete ut. 

Min gut skal forresten ha lilla skjorte og slips til jul, og synes sjølv det er stas å gå i dress.

Skrevet

Han skal ha dress på grunn av komfirmasjon og bryllup, også tenkte jeg da å kjøpe før jul slik at den kan brukes da også. Regner med at jakka ikke blir brukt så mye, er mye friere og lettere å leke med bare bukse, skjorte og vest. Ser heller ikke bort i fra at jeg kjøper ett annet slips, muligens annen skjorte også for å få litt farger. Men nå er disse dressene i 5 deler, og virker som de fleste andre dresser også kommer ferdige med skjorte og slips. Regner med at han komme til å like å pynte seg i dress slik som pappa og storebror, han elsker i hvertfall å pynte seg og er en liten jålebukk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...