Gå til innhold

tenåringsmødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 14 år som ikke har matlyst for tiden. Dette har pågått ca 14 dager nå. Hun tvinger i seg mat men blir kvalm sier hun. Hun er slank fra før, men nå ser jeg at hun har blitt enda tynnere.

Jeg vet at hun ikke er anorektiker.

Er dette en av de (mange) tingene som ungdommer sliter med i perioder? Noen som har erfaringer på dette?

Anonymous poster hash: 7f177...c4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at hun ikke har en type spiseforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 48a68...e5a

Skrevet

Vet jeg skal være forsiktig med å si at jeg er heeelt sikker, men ja tviler sterkt på det. Får ta henne med til legen for å evt ta noen blodprøver og høre hva han mener:-)

Vanskelig dette.

Hi

Skrevet

Kjærlighetssorg? Ubehageligheter på skolen? Mistrivsel? Uvenner med noen? Tror jeg ville ha prøvd å lirke litt ut av henne om det kan være noe sånt. Ellers så vet jeg at det dessverre er sånn på noen skoler at det er status blant jentene å spise minst, ha minst mat i matboksen osv. Utrolig idiotisk, men i den alderen der er det ikke lett å stå i mot presset.

Skrevet

Kan hun være håpløst forelsket uten å tørre å si det til deg?;) jeg hadde d alltid slik hver gang jeg var forelsket ; )

Anonymous poster hash: 48a68...e5a

Skrevet

Joda, dere har nok rett i at dårlig matlyst kan komme av disse tenåringsproblemene... Men hun prater med meg om venninnegjengen og problemene der. Jeg har alltid fått fullt referat fra/om gjengen hennes. Jeg vet alltid når det er ting som er trøblete der.. Men gutter snakker hun ikke så mye om ;-)

Tar en prat med lege allikavel jeg...hønemor som jeg er :-)

Hi

Skrevet

Gravid?

Anonymous poster hash: 3ddb0...85c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...