Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Noen som har opplevd det samme med sin katt. Å vet hva det skyldes. Den sikler aldri ellers Anonymous poster hash: ae6ce...f15
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Den slapper godt av hadde en slik selv. Anonymous poster hash: 32f04...a2f
Catlady Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Min sikler masse når jeg klør han på halsen
Musemorbr / Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Min også. Det startet for et års tid siden, så jeg har lurt på om det er aldersrellatert. Hun er ca 10.
CaptainHindsight Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 (endret) Min begynte også å sikle med alderen, men bare når hun sover eller sover/blir kost med. Det er så søtt for hun våkner plutselig og smatter og slurper for å bli kvitt det og ser skikkelig flau ut Edit: Når jeg leste igjennom det nå, så hørtes det nesten bare ekkelt ut. Hehe Endret 5. november 2013 av CaptainHindsight
Catlady Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Min begynte også å sikle med alderen, men bare når hun sover eller sover/blir kost med. Det er så søtt for hun våkner plutselig og smatter og slurper for å bli kvitt det og ser skikkelig flau ut Edit: Når jeg leste igjennom det nå, så hørtes det nesten bare ekkelt ut. Hehe Nei ikke ekkelt. Veldig søtt og ser det for meg
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 2 av mine katter gjør det når de koser seg. Den ene er bare 1 år, så det har ingenting med alder å gjøre Anonymous poster hash: 9ecda...e43
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Katten min gjør også det. Virker som om han produserer mer spytt når han hkoser seg, å da svelger han det ikke bort med engang heller. Så sikler han. Katten er 3år, så ingenting med alder gjøre :-) Anonymous poster hash: ca4b6...fc7
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Hadde en sånn før. Har hørt at noen gjør det om de blir tatt fra mora for tidlig, men vet ikke om det stemmer. Anonymous poster hash: 63d9c...49c
CaptainHindsight Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Hadde en sånn før. Har hørt at noen gjør det om de blir tatt fra mora for tidlig, men vet ikke om det stemmer. Anonymous poster hash: 63d9c...49c Det kan være det, men de sutter gjerne på ting også. (Hår, gensere, fingre...) Min kommer akkurat fra dyrlegen etter en helsesjekk og tannrens og hun ble ikke tatt sent fra moren, så noen katter bare er slik
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Min gamle katt gjorde også det. Det viste seg at han hadde mye tannstein og måtte operere bort flere tenner. Det ble etterhvert så mange tenner som måtte ut at vi valgte å avlive. Anonymous poster hash: bb506...bda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #13 Skrevet 6. november 2013 Min gamle katt gjorde også det. Det viste seg at han hadde mye tannstein og måtte operere bort flere tenner. Det ble etterhvert så mange tenner som måtte ut at vi valgte å avlive. Anonymous poster hash: bb506...bda Jøss, hvorfor det? Katter kan leve fullverdige liv uten tenner!! Anonymous poster hash: de4ce...c8a
CaptainHindsight Skrevet 6. november 2013 #14 Skrevet 6. november 2013 Hadde en sånn før. Har hørt at noen gjør det om de blir tatt fra mora for tidlig, men vet ikke om det stemmer. Anonymous poster hash: 63d9c...49c Det kan være det, men de sutter gjerne på ting også. (Hår, gensere, fingre...) Min kommer akkurat fra dyrlegen etter en helsesjekk og tannrens og hun ble ikke tatt sent fra moren, så noen katter bare er slik Vil legge til at sikling kan være så mangt. Alt fra at de koser seg til kreft, fra ufarlig kvalme til forgiftning. Selvfølgelig skal man sjekke katt hos veterinær, men katter som kun sikler ved kos er som regel helt friske. Sikler katten hele dagen blir det noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå