Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Det står at den skal oppbevares kaldt. Jeg lurer på om det gjelder bare etter at den har blitt åpnet. Jeg kjøpte en og hadde i medisinskapet uten å ha åpnet. Leste etter på at den dskulle oppbevares i kjøleskapet. Regner med at jeg ikke kan bruke den da? Anonymous poster hash: b0de3...688
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Den oppbevares kaldt uåpnet, så vil tro det gjelder uansett....?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Ok. Var ikke klar over at den oppbevares kaldt uåpnet. Takk for svar Anonymous poster hash: b0de3...688
Siamese Hellhound Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Jeg hadde den ikke i kjøleskap, og det gikk helt fint. Den virket i hvertfall. Men for en tid tilbake fjernet produsenten konserveringsmidlene i minifom fordi de kunne være skadelige for spebarn. Apoteket oppbevarer den jo i kjøleskap, så det er vel det som er det riktige. Men hva som skjer hvis den har vært oppbevart i romtemperatur, det vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå