Gå til innhold

Må komme igang med slanking nå... TIPS?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lite motivert og trenger en virkelig kickstart som ikke er altfor hard... Men som hjelper meg i begynnelsen. Skal ned 10-12 kg.

Anonymous poster hash: 14baa...786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også noen kilo for mye, men finner virkelig ingen motivasjon for å gå ned... Godt gift med to små unger, trenger liksom ikke å se supersexy ut lenger..

Anonymous poster hash: e71da...634
Skrevet

Du må bare bestemme deg og så begynne. Det er ikke verre enn det ;-)

Anonymous poster hash: e61ef...62d

Skrevet

Last ned Shape up -appen... Den er gull!

Anonymous poster hash: dfaed...03c

Skrevet

Eller gjør som meg, se bilde/film fra din værste side og bli sjokkert :P

Anonymous poster hash: f5002...c3e
Skrevet

Personlig treningsveileder (PT/PTV)!!! Jeg er i gang med det nå, har 2 timer i uken der jeg får innføring og veiledning i alt av trening, samt kostholdsveiledning. Det er veldig motiverende og verdt hver en krone. Trener også på egen hånd nå, hadde aldri trent før.... Spent på resultatene :)

Anonymous poster hash: 603b9...ab4
Skrevet

Matveien da?

Anonymous poster hash: 14baa...786

Skrevet

Følger denne! Del gjerne oppskrifter på mat o.l.

Minimalt med trening, men jeg skal prøve å gå flere turer med hund og barnevogn iløpet av dagen ;)

Skrevet

Jeg begynte i går med en enkel diett. Prøver å spise minst mulig karbohydrater. Største forandring er at jeg ikke spiser brød. Jeg elsker fet mat, så jeg pøser på med fett med god samvittighet. Hittil har jeg spist egg og bacon, kyllingsalat (med oljedressing), skinke- og ost salat med oljedressing, omelett med ost og skinke. I morgen skal jeg spise egg og bacon til frokost og kyllingsalat med fetaost til lunsj. Middag blir sikkert bare kjøtt, rent kjøtt eller fisk og litt grønnsaker eller salat.

Det er bare små justeringer fra mitt egentlige kosthold. Sukkerinntaket er jo nesten på nullpunktet nå, så jeg håper at bare det gir effekt.

Snart skal jeg øke proteinmengden også og begynne med styrketrening.

Anonymous poster hash: 17d4a...8f8

Skrevet

Du må bare bestemme deg. Så enkelt og så vanskelig er det faktisk.

Spis mindre og beveg deg mer. Finnes ingen mirakelkur eller tabletter som hjelper.

Jeg har selv gått ned 35 kg på litt over et år kun ved hjelp av trening, kosthold og viljestyrke.

Anonymous poster hash: 23c64...340

Skrevet

Ikke kall det slanking/diett, det er en endring av livsstil.

Ikke pes med veiing i tide og utide.

Få deg mindre frokost/middagstallerkner.

Kast ut alt snop/brus og ikke kjøp noe de første tre mnd.

Ha alltid mye frukt og grønt i hus som du kan tygge på om du blir godtesyk

F.eks en boks med oppkuttede gullerøtter i vann er digg når en bare bil snackse litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...