Gå til innhold

Sex i bil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Trashy eller morsomt?

Altså, kjøre et øde sted og ha sex inni bilen evt på panseret. ... Har t tilbud om å gjøre det i kveld med en elsker, men jeg klarer lisom ikke å bestemme meg om hva jeg syns om det...

Innspill/erfaringer???

Anonymous poster hash: 529b6...e95
Skrevet

Er vel litt for kaldt til å ha sex på panseret? Om sommeren kunne jeg gjerne ha gjort det.

Anonymous poster hash: 5c5c1...71d

Skrevet

Verken trashy eller morsomt. Bare JÆVLIG kaldt! Ikke fa`n om jeg bretter ned trusa og puler i minus 12 grader så biffgardinene fryser fast i panseret!

Anonymous poster hash: f0e46...8e2
Skrevet

Så lenge lysten er der spiller det ingen rolle hvor man har sex :D kjør på :)

Skrevet

Kjør på!

Anonymous poster hash: efcfe...279
Skrevet

Hi her

Det blir vel helst inni bilen ja, på denne årstiden.. bare mente sånn generelt..

Anonymous poster hash: 529b6...e95
Skrevet

Det er en av de få tinga jeg savner fra før jeg fikk barn...

Skrevet

Kommer vel an på bilen kanskje, men mine erfaringer er at det er trangt og litt vanskelig å ha sex i bilen. Men har man lyst har man lov :)

Skrevet

Det er veldig gøy! Savner det fra før vi fikk barn! Kjør på!

Anonymous poster hash: b2449...e7c
Skrevet

Litt knotete er det jo.

Anonymous poster hash: 90611...a83
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kommer litt an på hvilke bil han har tenker jeg, er ikke alle biler som gir rom for slikt :o Men er bilen romslig nok, så kjør på ;)

Skrevet

Litt knotete, men jeg hadde "regelmessig" sex i bil med elskeren min en periode.. ;-)

I mangel på andre møtesteder..

Anonymous poster hash: 800e4...c20
Skrevet

Hadde ikke gjort det. Knotete og ubehagelig

Anonymous poster hash: 38cda...922

Skrevet

Har hatt sex i bil flere ganger med mannen min, funker veldig bra om det er spontant, men ellers ville jeg funnet meg en annen plass å ha sex om dere skal treffes og "gjøre det". 

Anonymous poster hash: d6ed3...b5d
Skrevet

Kan være morsomt og spennende det. Litt knotete og kleint hvis dere ikke er trygge på hverandre... men dersom dere kan le av litt vanskeligheter med posisjonering osv, så gjør det jo ikke noe om det er klønete og vanskelig å få det til.

Jeg gjorde det noen ganger med eksen min.. Men han var så rask på avtrekkeren i bilen (ble så tent av det) at det omtrent bare var å sette meg oppå han også var det gjort.. kjedelig ;/

Anonymous poster hash: 6bf45...82a
Skrevet

Om dere skal gjøre det på panseret så ta med ett par pledd ellers blir det veldig kaldt.

Anonymous poster hash: 2cb8c...773

Skrevet

Nostalgi. Husker tilbake til de tider... Da jeg var yngre. Mye sex i bil, og alle andre finurlige steder....

Kjør på.

Anonymous poster hash: 7f177...d8f
Skrevet

Knotete og ubehagelig, men er man kåt nok :P

Skrevet

Høres ukomfortabelt ut. Jeg hadde blitt stresset og ikke hatt en særlig hyggelig stund. Det er trashy, men forsåvidt kan jeg se det morsomme i det humoristisk sett.

Skrevet

Sex i bil er gøy, go for it! Har gjort det flere ganger, fra kassebil til sportsbil. Sportsbilen hadde kun to dører, så det var litt trangt, men enklere enn med kassebilen :P Stasjonsvogn er hittil det beste kjøretøyet som jeg har prøvd for den slags. Passe god plass i baksetet.

Skrevet

Har selv hatt sex i bil med en knullekompis. Jeg satt over han i førersetet. Funket bra, og det var deilig sex *tommel opp* :)

Anonymous poster hash: ff8d1...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...