Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Del Skrevet 5. november 2013 Har vært sammen i 10år. Han er av typen som er effektiv, tar initiativ og får ting gjort. Inntil for et halvt år siden hadde vi alltid strøkent hus, fordi vi BEGGE gjorde en innsats for å få det til. Nå ser han for det meste tv all tiden han har fri, hender han lager middag og tar seg av babyen litt. Da gjenstår dette på meg; Hold huset ryddig og rydd etter mann og barn. Vasking av hus Vasking av klær Ordne klær og utstyr til barna (pakk bort og finn fram nye størrelser) Underholde barna de få timene vi har sammen. Matlaging +++ I tillegg til amming av baby og det meste stell av den. Skulle ønske jeg hadde tid til en treningsøkt i blant. Får helt panikk av å se hvordan det er blitt. For jeg frykter hvordan jeg blir begravd i arbeid i fremtiden. Vi er da to om dette?!?! Mannen blir bare sur om jeg hinter om at han kan gjøre noe. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: b442e...b61 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144094551-mannen-er-blitt-en-sofagris-hva-skal-jeg-sigj%C3%B8re-for-%C3%A5-endre-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiskerfrue Skrevet 11. desember 2013 #2 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg ville satt meg ned og tatt en ordentlig prat. Fortell hvordan du føler ting er blitt og også hva du forventer. Vi har hatt en del slike problemer her også, men etter å ha snakket sammen om problemet på en rolig og ordentlig måte har ting gått seg mye bedre til Er det lenge siden dere fikk barn? Hvor gammel er babyen? Er dette den første? Mannen min ble hvertfall veldig satt ut at det å få en baby og har brukt mye lengre tid på å tilpasse seg det nye tilskuddet. Vi har jo (i større grad enn menn) trossalt hele graviditeten som forberedelse Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144094551-mannen-er-blitt-en-sofagris-hva-skal-jeg-sigj%C3%B8re-for-%C3%A5-endre-det/#findComment-145933316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå