Gå til innhold

Jeg liker ikke brukermoderatorer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..fordi jeg savner dem i debattene!

Kom igjen, dere bm'er, joine oss vanlige heller!

Anonymous poster hash: 6bd0d...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er da med i debatter fremdeles de, synes jeg.

Men enig - kjekt å ha dem med i debattene :)

Anonymous poster hash: 84a23...c86
Skrevet

Helt enig med deg :)

Men hatten av for de som orker å holde oss andre i ørene  :)

Skrevet

Helt enig!!! :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

De gjør jo en veldig god jobb som BM, men ja, jeg savner de som aktive medlemmer som gir egne meninger også..

Skrevet

Takk for det dere. Det er ikke like lett å delta i debatter slik som før, siden vi plutselig kan få behov for å moderere trådene. Men jeg føler vi begynner å delta mer og mer nå ettersom vi blir mere trygg på rollen, og med reglene og grensene.:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eig med cat. Man holder seg fort litt på avstand, hvertfall i tråder vi kan se kan komme til p utvikle seg i en retning vi må moderere :)

Skrevet

Men kan dere ikke bli enige dere imellom om hvem som modererer i den aktuelle tråden? Har sett flere ganger at flere brukermoderatorer er innom og sletter. Gjør jo ikke noe det, det viktigste er at tråden blir ryddet, men hvis dere avtalte så kunne de andre være aktive. 

Skrevet

Men kan dere ikke bli enige dere imellom om hvem som modererer i den aktuelle tråden? Har sett flere ganger at flere brukermoderatorer er innom og sletter. Gjør jo ikke noe det, det viktigste er at tråden blir ryddet, men hvis dere avtalte så kunne de andre være aktive.

Det er en god ide, men ville nok ikke fungere i praksis siden vi ikke alltid er innpå samtidig, og vi må moderere når det trenges. Vi får heller bare bli litt tøffere og ta et valg i hvilke tråder vi velger å delta i, og at ikke vi alle velger samme tråder, hehehe.

Skrevet

Du cat68, finnes det ikke noe vi over 50- forum eller bestemorforum eller lignende... Hvorfor har du hengt her i alle år? Barnimagen liksom?? Flott for deg at det endelig har gitt deg avkastning i form av en moderator-rolle (sikkert godt betalt hehe), men seriøst, hvorfor er du her i detheletatt, har du ikke noe annet å ta deg til som passer bedre til alderen?

Anonymous poster hash: 0ce3b...ce6

Skrevet

Du cat68, finnes det ikke noe vi over 50- forum eller bestemorforum eller lignende... Hvorfor har du hengt her i alle år? Barnimagen liksom?? Flott for deg at det endelig har gitt deg avkastning i form av en moderator-rolle (sikkert godt betalt hehe), men seriøst, hvorfor er du her i detheletatt, har du ikke noe annet å ta deg til som passer bedre til alderen?

Wtf?? Frekkheten kjenner ingen grenser, tydeligvis..!

Skal holde meg for god til å slenge noe tilbake, men det holder hardt!!

Anonymous poster hash: 6bd0d...a80

Skrevet

Av alt man skal lese :D

Det er det jeg sier om og om igjen - folk e løgne altså :P

Skrevet

Du cat68, finnes det ikke noe vi over 50- forum eller bestemorforum eller lignende... Hvorfor har du hengt her i alle år? Barnimagen liksom?? Flott for deg at det endelig har gitt deg avkastning i form av en moderator-rolle (sikkert godt betalt hehe), men seriøst, hvorfor er du her i detheletatt, har du ikke noe annet å ta deg til som passer bedre til alderen? Anonymous poster hash: 0ce3b...ce6

Hva jeg vet finnes det ikke noe 50 forum her men det går kanskje å fikse ;) siden du spør så begynte jeg her som prøver, så var jeg på bim og så hoppet jeg over på dib. Hvis du ser på oversikten over forum her så har vi

* Bli gravid

*Gravid

*Baby

*1-3 år

*4-6 år

*7 + år

Minste mi er 8 år så jeg kan nok fint henge her til jeg blir 50 ;) siden jeg er ei besteforelder så kanskje jeg skulle spørre om å få opprette et besteforeldre forum, god ide ;) Hvorfor jeg henger her? Ja det skal gudene vite..... Men du trenger ikke bekymre deg altså, jeg er i full jobb, masse fritidsaktiviteter ved hytta og godt sosialt liv ved siden av denne syke hobbyen. Hvorfor er du her?

Skrevet

Du cat68, finnes det ikke noe vi over 50- forum eller bestemorforum eller lignende... Hvorfor har du hengt her i alle år? Barnimagen liksom?? Flott for deg at det endelig har gitt deg avkastning i form av en moderator-rolle (sikkert godt betalt hehe), men seriøst, hvorfor er du her i detheletatt, har du ikke noe annet å ta deg til som passer bedre til alderen? Anonymous poster hash: 0ce3b...ce6

hva mener du at folk over 40 skal gjøre da som "passer alderen" liksom? Må de sette seg til med strikkepinner og portvin eller? Du vet at dette forumet inneholder mer en bare "barn i magen" ? Synes det er supert med litt eldre mødre her inne, dem sitter med mye kunnskap til oss nybakte mødre.

Anonymous poster hash: 4a9a1...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...