Gå til innhold

3 dager til forventet mens -Vil teste nå!!!

Anbefalte innlegg

Er sååååå utålmodig!!!

Første PP, og vi er begge så utrolig spente på om det ligger en liten tass inni magen. Vet at det godt skal gjøres at man får det til på første forsøk. :)

Har kjpt et par stk CB Digital, og da skal man visstnok kunne teste allerede 4 dager før forventet mens, men har lovt samboer og å vente iallefall til i morgen tidlig... Tror kanskje han også er redd for å bli skuffet. :-/

Puh, måtte bare få ut litt frustrasjon og dårlig tålmodighet... Hehehe...

Fortsetter under...

"Bra" vi er flere! :)

Jeg er veldig oppblåst og har litt problemer med tarmsystemet... Hehe, altså enten er magen stenhard eller helt løs... Ellers har jeg ikke noen symptomer, og det er vel ikke et så godt tegn... :-/ Men men, -går det ikke denne måneden så prøver vi igjen neste måned! :)

Er også veldig redd for å bli skuffet over negativ test, så fornuften sier at det kanskje kan være lurt å vente til jeg venter mensen før jeg tester, men er så vanskelig å finne tålmodighet når man er så spent! :)

Jaaa, krysser fingre og tær! Men har ikke du heller fått symptomer som kvalme og/eller ømme bryster? Er liksom det som bekymrer meg litt, men er kanskje for tidlig uansett til å merke noe sånt ennå?

Få høre hvordan det går med deg også da når du har testet! :)

Annonse

alt er mulig.. vi hadde planlagt at prøveperioden skulle starte "fra neste måned", så vi skulle bare slappe av fram til da, og vi hadde sex to dager etterhverandre uten kondom uten å tenke over det... og DET satt gitt... visste ikke når jeg hadde El engang, sååå.. vi rakk ikke komme inn i prøveperioden engang!

Lykke til :D

Anonymous poster hash: 48752...dc7

mange som ikke får symptomer så tidlig.

jeg kan ikke huske at jeg hadde noe symptomer sist gang, men da prøvde jeg jo ikke, så jeg lette heller ikke eter symptomer.

jeg har 4 dager til forventet TR. og er også helt idiotspent.

jeg har kjøpt 4 tester. så jeg kan ta en vær dag.... haha..

men jeg vet ikke om det er noe vits i. det er 7 år siden sist gang. men da var jeg i slutten av uke 4 når jeg fant det ut og hadde bare svak svak strek.

Annonse

Takk for oppmuntringen AHENG! :)

Vi ble nok ganske skuffet begge to i morges, men verdens beste kjæreste har sendt meg musikkfiler med masse søte og positive sanger i hele dag, så han prøver tydeligvis å være sterk for oss begge.

Vet jo det var for mye å forvente at jeg skulle bli gravid første gangen vi prøver, men litt kjipt er det uansett.

Ensligprøver25: Krysser fingrene for at vi begge har tatt testen for tidlig, ellers er det bare å prøve igjen neste måned! :)

Mamma skal hjelpe meg med et lite lån så jeg får prøve en sist gang :D alle gode ting er 3 eller?

Tror virkelig ikke jeg ble gravid denne gangen, så da håper jeg den sitter neste rund :)

kanskje vi får August babyer i stede Nybegynner1 :)

Så utrolig snill mamma du har da! :) Veldig klar for å bli bestemor med andre ord. Hehehe...

Har du prøvd to måneder etter hverandre nå eller?

Er første måneden vi prøvde, men virker ikke som vi hadde hellet med oss nei. Men heller ikke noen tegn til TR.

Har hatt veldig stikkinger helt nederst på venstre side av magen den siste uken/10 dagene, og fikk veldig vondt i går kveld da vi hadde sex... *rødme*. Da begynner jo jeg å tenke på svangerskap utenfor livmoren osv... Uff, at hodet mitt skal dramatisere alt. :-/

Ja hun er veldig klar for å bli bestemor :) Veldig greit at hun er så støttende også, me tanken på at jeg er singel.

Næij sist gang jeg var i Danmark var i februar, hadde forandringer på celleprøvene så måtte opperere så derfor det var så leng pause, men nå blir det 2 ganger på rad :)

Huff da, det hørtes ikke nå særlig ut :/ håper det ordner seg! man tenker som regel det verste dessverre :/

Godt med sånne mødre ja! :)

Synes det er supert at du får tatt en ny tur til Danmark nå, -sikker på at det kommer til å gå bra!

Går sikkert fint med magen min også, tror faktisk det er litt psykisk. Mye å tenke på med disse bebbisplanene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...