Gå til innhold

Søte kallenavn for tante?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får snart en liten baby, og min yngste søster er kun 14 år. Min 3 åring kaller henne med navn, men syns et søtt kallenavn for tante hadde vært fint, men er fantasiløs. Noen ideer?

Anonymous poster hash: d9a08...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere ikke kan bruke navnet tanta har, søtt når det er en liten unge. Teit når en stor unge sier mimmi el.

Anonymous poster hash: a8df6...ea1

Skrevet

Min yngste søster var 12-13 år da jeg fikk mitt første barn og hun var kjempestolt over å være tante, hvorfor skal man ha et annet kallenavn enn det da? Jeg har etterhvert fått fire barn, og den unge søsteren min (som kan hjelpe med TV-spill, bestille gaver fra ebay, passer dem og leser eventyr, koser med dem og skjemmer de bort) er den absolutte helten og yndlingstanten, men de kaller henne ikke noe annet enn tante.

Anonymous poster hash: 2bcbc...1f6
Skrevet

Nå var jeg på utkikk etter kallenavn :-) ikkr kritikk ;-)

Hi

Anonymous poster hash: d9a08...b44

Skrevet

Er ikke tante godt nok? Hehe.. min datter kaller min søster for tante.mens med min bror sin brors kone kalles for tante *******..

Min søsters sønn kaller meg kun ved navn.det syns jeg er litt kjipt.men vi vsr ikke konsekvent med at jeg var tante. Nå fikk hun nettopp baby og nå skal jeg kalles kun for tante ;) det er SÅ koselig ;) hihi.

Skrevet

Men ok. Tilbake til spørsmålet. Hva med et kallenavn ifht navnet til din søstee? Heter hun Kristine kan hun bli kalt for Kissa (tante kissa) eller noe i den gata. . ; p. Kan jo velge alle mulige slags kosenavn/ord, men sjangsen for at det blir ekstremt kleint/teit i visse settinger er jo stor..; p..

Tante

Nanna

Dadda

Bobbo

Doddo

Tanta

Tanti

Fiffi

And the list goes on.. ;)

Skrevet

Men ok. Tilbake til spørsmålet. Hva med et kallenavn ifht navnet til din søstee? Heter hun Kristine kan hun bli kalt for Kissa (tante kissa) eller noe i den gata. . ; p. Kan jo velge alle mulige slags kosenavn/ord, men sjangsen for at det blir ekstremt kleint/teit i visse settinger er jo stor..; p..

Tante

Nanna

Dadda

Bobbo

Doddo

Tanta

Tanti

Fiffi

And the list goes on.. ;)

Hahahaha, tror jeg hadde foretrukket tante jeg altså ;)

Anonymous poster hash: 2bcbc...1f6

Skrevet

Tante er best for tante synes jeg :)

Skrevet

Tante grusom

Anonymous poster hash: 380ce...cd1

Skrevet

Jeg er tante Tutta. Bare Tutta går jo an,,,

Anonymous poster hash: de77f...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...