Gå til innhold

Dere i fødselspermisjon, når har dere tid alene for å gjøre ting som trening o.l?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Trener ikke...bortsett fra trilleturer, da (Men burde absolutt trent!). Turer ut av huset alene er det ikke mange av. Vi har to barn og hvis det er noe på dagtid så tar jeg stort sett med en av dem. Men hender jeg stikker ut på noe på kveldstid og mannen tar seg av legginga av begge to. Skal snart ut et par kvelder på julegavehandel - helt alene. Det blir fint :) Så her er mest på kveldstid det er sjans for å gjøre sine egen ting ut av huset.

Jeg er ikke i permisjon nå, men trente på treningssenter med barnepass på dagen.

Andre ting alene gjorde jeg stort sett etter at barna hadde lagt seg. Med eldste var det greit, for han tok flaske, yngste tok aldri flaske, så da begrenset det seg til mellom leggetid og til han våkner igjen.

Anonymous poster hash: 50e76...8b1

Annonse

Jeg sliter veldig med tanken på å la gutten min på 4 mnd. være "alene". Har hittil tatt meg tre turer ut av huset siden han ble født, den ene gangen klarte jeg faktisk å være borte en hel time (stolt) ! :laugh: Jeg stoler stort sett på at mannen min takler å ta hånd om gutten, men gruer meg så fælt til å la han være alene sammen med andre (svigermor har fryktelig lyst å passe ham). 

Uansett; jeg gjør mine greier når gutten sover, og den eneste treninga blir trilleturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...