Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg må være den mest usikre når det kommer til å skulle ha et tredje barn eller ikke! Tok ut spiralen, men er fortsatt usikker på om det er det rette. Men, jeg har gått og tenkt på en tredje i mange år, så nå tenkte jeg at jeg kanskje bare må gå for det. Har to fine friske barn som har grodd litt til, og tiden er ikke på min side, så det er nå eller aldri. Andre som har vært der jeg er? Hører gjerne fra de som har fått et tredje i "voksen" alder Anonymous poster hash: 637c1...29f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Hva er 'voksen' da, tenker du? Jeg var veldig usikker på nummer tre, men fikk nummer tre likevel. Det ble både mer hektisk og mer fantastisk enn jeg hadde forestilt meg. Ei venninne var også usikker, men hun satset da ikke på nummer tre. Nå angrer hun litt, men ikke nok til å sette i gang. Livet (og ferier) er enklere med to, om det skulle være en faktor. (Nå kjenner jeg også folk mer flere enn tre, og der går det strålende, snodig nok!) Tror ikke det blir feil uansett hva du gjør. Det viktigste er at du tar et valg du kan leve med. Husk at ingenting blir helt perfekt. Anonymous poster hash: 690cd...459
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Barn er fantastisk uansett hvor gammel du er. Det avgjørende er hvor velkomment det er. Du bør være 100% klar før du satser. Anonymous poster hash: ece39...bf1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Barn er fantastisk uansett hvor gammel du er. Det avgjørende er hvor velkomment det er. Du bør være 100% klar før du satser. Anonymous poster hash: ece39...bf1 Men jeg er ikke 100% sikker, det er problemet. Men er også redd for å angre HI Anonymous poster hash: 637c1...29f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Barn er fantastisk uansett hvor gammel du er. Det avgjørende er hvor velkomment det er. Du bør være 100% klar før du satser. Anonymous poster hash: ece39...bf1 Men jeg er ikke 100% sikker, det er problemet. Men er også redd for å angre HI Anonymous poster hash: 637c1...29f Det var nettopp derfor jeg føyet til den siste setningen i svaret mitt (første anonym) Det vil ikke bli perfekt. Du vil ikke bli 100% sikker, ikke engang etter at du evt blir gravid, for da kommer alle bekymringene. Du må bare ta en beslutning og stå for den, uansett hva som kommer utav det. Anonymous poster hash: 690cd...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå