Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg skal kjøpe vintersko til jenta mi som snart blir 2 år og jeg har virkelig ikke peiling! Vi har bodd i et varmt land til nå, så det har ikke vært bruk for vintersko før ;-) Hun har et par av disse: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=21196666 De er vanntette og hun kan ha tykke ullsokker istedetfor det foret. Men synes ikke de ser så gode ut å gå lengre turer med, men de funker fint på lekeplassen. Kan disse være noe å ha i tillegg, eller er de upraktiske? http://www.brandos.no/kavat/lisa-27532-71-off-white/a81974 Har dere evt noen andre anbefalinger? Jenta går ikke i barnehage, men hun er mye utendørs. Setter pris på all hjelp :-) Anonymous poster hash: 00a04...aa5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Liker godt superfit sine med snøring. De sitter godt, er lette. Varme og tørre. Har de bla på barnas hus. Anonymous poster hash: a5c77...081
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Sorel! Aldri våt, aldri kald. Anonymous poster hash: 63ec9...ce1
Stella&My+2 Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Snuppa her har tex sko i skinn med ullfor fra Angulus og Bisgaard,- veldig fornøyd med begge to!
Jippipippi Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Jeg liker ecco og viking best. Superfit synes jeg er litt vanskelig å få foten nedi når de er så små. Sorel synes jeg er litt tunge.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Vi har kavat sine på min gutt. Er enkelt for han å få på borrelåsen selv, og har ikke til nå vært våt i den vi kjøpte iår. Han hadde det ifjor, og var veldig fornøyd da. Tror at Kavat sine er ganske breie hvis hun har brei fot? Min har brei fot, det var derfor jeg endte opp med den. Jeg ville spurt i en skobutikk, der får hun målt føttene sine. Har ikke prøvd de første du legger ut link til. Jeg kjøpte en del vintersko i UK før, men det vil jeg aldri gjøre igjen. De ble klissbløte. Så inntrykket mitt er at de merkene en får kjøpt her i Norge (kavat, viking, ecco, viking) er litt mer safe. Især hvis de er goretexsko. Norge kan snø og sørpe. Anonymous poster hash: 032eb...b87
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Kouma vintersko! Superlette og veldig varme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå