Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klementiner og Dahls julebrus :hjerte:

:tree: dæven, der var det et juletre og.....

Skrevet

Og juleMARSIPAAAAAAN!  :duskedame:

Skrevet

Åh. Jeg skal lage mer marsipan :D :D :D Jummmmm. Junior spiste jo opp det siste jeg lagde. Kom inn på stua med hamsterkjaker og  et halvkvalt "Mamma, det er tomt for kuler!"  :fnise:

Og så må jeg lage mer sjokolade.. Det ble også borte på mystisk vis... :kremt:  :kaklehone:

Sjokolade med klementinsaft? Kan det være noe?

Skrevet

Fant du ut noen god oppskrift på "sunnere" marsipan, mama?

Skrevet (endret)

Ja, den ble godkjent som god marsipan av testpanelet (de fikk ikke vite før etterpå at den var så godt som sukkerfri, :fnis: ), så da har jeg den liggende her og skal lage en ny, større porsjon av den :)

Endret av mama foodie
Skrevet

Åh. Jeg skal lage mer marsipan :D :biggrin: :D Jummmmm. Junior spiste jo opp det siste jeg lagde. Kom inn på stua med hamsterkjaker og  et halvkvalt "Mamma, det er tomt for kuler!"  :fnise:

Og så må jeg lage mer sjokolade.. Det ble også borte på mystisk vis... :kremt:  :kaklehone:

Sjokolade med klementinsaft er knall! En dæsj brun rom oppi og du er i himmelen ;)

Skrevet (endret)

Åh. Jeg skal lage mer marsipan :D :biggrin: :D Jummmmm. Junior spiste jo opp det siste jeg lagde. Kom inn på stua med hamsterkjaker og  et halvkvalt "Mamma, det er tomt for kuler!"  :fnise:

Sjokolade med klementinsaft er knall! En dæsj brun rom oppi og du er i himmelen ;)

Oooooh... nå fikk jeg frydelige, forventningsfulle frysninger i smaksløkene :D

Endret av mama foodie
Skrevet

Chili passer også godt sammen de andre ;)

Skrevet

Kakao med chili står på lista her. Må bare finne en uimotståelig kakaooppskrift først... 

Skrevet (endret)

Elsker hvordan krangletråder stadig sporer over til sjokolade!

Endret av bIomstre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...