frk Nilsen Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Klementiner og Dahls julebrus dæven, der var det et juletre og.....
ms.Pond Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Åh. Jeg skal lage mer marsipan :D Jummmmm. Junior spiste jo opp det siste jeg lagde. Kom inn på stua med hamsterkjaker og et halvkvalt "Mamma, det er tomt for kuler!" Og så må jeg lage mer sjokolade.. Det ble også borte på mystisk vis... :kremt: Sjokolade med klementinsaft? Kan det være noe?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Fant du ut noen god oppskrift på "sunnere" marsipan, mama?
ms.Pond Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 (endret) Ja, den ble godkjent som god marsipan av testpanelet (de fikk ikke vite før etterpå at den var så godt som sukkerfri, :fnis: ), så da har jeg den liggende her og skal lage en ny, større porsjon av den Endret 5. november 2013 av mama foodie
ms.Pond Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 http://kjokkenskriverier.blogspot.no/2013/10/sunn-marsipan-eksperiment.html
frk Nilsen Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Åh. Jeg skal lage mer marsipan :biggrin: Jummmmm. Junior spiste jo opp det siste jeg lagde. Kom inn på stua med hamsterkjaker og et halvkvalt "Mamma, det er tomt for kuler!" Og så må jeg lage mer sjokolade.. Det ble også borte på mystisk vis... :kremt: Sjokolade med klementinsaft? Kan det være noe? Sjokolade med klementinsaft er knall! En dæsj brun rom oppi og du er i himmelen
ms.Pond Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 (endret) Åh. Jeg skal lage mer marsipan :biggrin: Jummmmm. Junior spiste jo opp det siste jeg lagde. Kom inn på stua med hamsterkjaker og et halvkvalt "Mamma, det er tomt for kuler!" Og så må jeg lage mer sjokolade.. Det ble også borte på mystisk vis... :kremt: Sjokolade med klementinsaft? Kan det være noe? Sjokolade med klementinsaft er knall! En dæsj brun rom oppi og du er i himmelen Oooooh... nå fikk jeg frydelige, forventningsfulle frysninger i smaksløkene Endret 5. november 2013 av mama foodie
frk Nilsen Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Chili passer også godt sammen de andre
ms.Pond Skrevet 6. november 2013 #12 Skrevet 6. november 2013 Kakao med chili står på lista her. Må bare finne en uimotståelig kakaooppskrift først...
bIomstre Skrevet 7. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2013 (endret) Elsker hvordan krangletråder stadig sporer over til sjokolade! Endret 7. november 2013 av bIomstre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå