Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Sikkert dagens dummeste spørsmål, men som fersk mamma er det så mye rart man lurer på.. Hvor gjør man av varene når man handler på butikken og har med barnevogna? Tar dere med en ekstra handlekurv, legger dere varene i vogna eller under vogna? Alt man skal lure på altså Anonymous poster hash: 77a63...c0a
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Drar ikke på storhandel med vogna har ellers kurven på tvers over vogna
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Bruker da en slik kurv jeg kan dra etter meg. Anonymous poster hash: f3521...c8c
Kathrine. Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Eller du kan dra en kurv etter deg. (en sånn liten en)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Setter barnevognen utenfor og bruker babyhandlevognene. Anonymous poster hash: ced2f...5d8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Setter barnevognen utenfor og bruker babyhandlevognene. Anonymous poster hash: ced2f...5d8 ikke om du bo i Oslo ! har ei venninne som ble frastjelt vogna og alt oppi (ungen var så klart med inn) på den måten... Anonymous poster hash: 7172d...9e4
Elsker livet Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Jeg drar sjelden med barnevogn. Men gjør jeg det så drar jeg en av vognene etter meg. Som regel var jeg for lat til å ta babyen ut av bilstolen også, så da hadde jeg den i en handlevogn og en til maten.
*Miss Marple* Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Det har jeg nettopp gjort og siden jeg skulle ha litt tok jeg en sånn liten trillekorg. Om jeg bare skal ha noen få ting, legger jeg de oppå vogna. Ingen spørsmål er for dumme her inne, det trenger du ikke være her lenge for å forstå
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Jeg drar sjelden med barnevogn. Men gjør jeg det så drar jeg en av vognene etter meg. Som regel var jeg for lat til å ta babyen ut av bilstolen også, så da hadde jeg den i en handlevogn og en til maten. hvor mange armer har du?? =D Anonymous poster hash: 7172d...9e4
Gjest cd0da Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Har da enten en kurv jeg drar etter meg eller så fyller jeg kurven under og slår ut kalesjen og legger lette ting oppå der Nå er det EKSTREMT sjeldent at jeg går i butikken med vogn da
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Slikt er ikke alltid like lett du, men jag fant en løsning, som gir mulighet til å handle nok for noen dager hvertfall: 2 kurver man bærer på, en på armen og en på tvers over vogna, trenger man mer plass utover det, så funker det jo å legge det under i kurven på vogna.. Nå som jeg bruker søsken vogn, så plasserer jeg like greit to bære kurver oppå håndtaket, det gir god plass til handelen Jeg prøvde meg frem en del altså, men når man stort sett handler for en uke, er det ikke alltid like lett, men fant jo løsninger som passet meg
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 kan man ikke droppe vogna, og putte baby i stolen som er på mange handlevogner? bæresele? hvorfor må du ha med vogna? Anonymous poster hash: bf1a9...689
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Har med eget handlenett i stoff som jeg har på skuldra. Putter varene i det, og tar de ut når jeg kommer til kassa Anonymous poster hash: 7be43...bd9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 kan man ikke droppe vogna, og putte baby i stolen som er på mange handlevogner? bæresele? hvorfor må du ha med vogna? Anonymous poster hash: bf1a9...689 Hvorfor skal du vite hvorfor hun vil ha med vogna? Det er ikke alle som syns det er greit å gå fra vogna utenfor butikken skjønner du. Anonymous poster hash: b233c...f4c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Setter barnevognen utenfor og bruker babyhandlevognene. Anonymous poster hash: ced2f...5d8 ikke om du bo i Oslo ! har ei venninne som ble frastjelt vogna og alt oppi (ungen var så klart med inn) på den måten... Anonymous poster hash: 7172d...9e4 Bor i Oslo, har aldri vært noe problem å sette barnevognen utenfor. Anonymous poster hash: ced2f...5d8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #16 Skrevet 5. november 2013 Setter barnevognen utenfor og bruker babyhandlevognene. Anonymous poster hash: ced2f...5d8 Problemet oppstår først den dagen vogna di faktisk er borte ikke om du bo i Oslo ! har ei venninne som ble frastjelt vogna og alt oppi (ungen var så klart med inn) på den måten... Anonymous poster hash: 7172d...9e4 Bor i Oslo, har aldri vært noe problem å sette barnevognen utenfor. Anonymous poster hash: ced2f...5d8 Anonymous poster hash: 5bce0...2d1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #17 Skrevet 5. november 2013 kan man ikke droppe vogna, og putte baby i stolen som er på mange handlevogner? bæresele? hvorfor må du ha med vogna? Anonymous poster hash: bf1a9...689 Aha! Neste gang jeg skal på butikken skal jeg følge denne! "Best for meg, ubetydelig hvordan det er for barnet"... Eller? Om man må gå til/fra butikken med vogna, skal man sette igjen vogna ute med risikoen for at den blir stjålet når man er inne? Om barnet sover, så skal det likevel bli flyttet på, for det skal jo så klart være lettere for mamma enn for barna.. Anonymous poster hash: 5625d...ef9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #18 Skrevet 5. november 2013 Med vogn: Handlekurv med hjul som jeg dro etter. Satset ikke på å sette den på tvers av vogna da jeg fikk følelsen av at vår vogn ville tippe da. Uten vogn: Variant 1: Ungen ble plassert i handlevogn med babysete på. JA, de var ofte litt møkkete, men det var jeg klar over så hadde med et tynt teppe til å ligge på. Variant 2: Ergo Bæresele og handlevogn Variant 3: Handle alene når mannen hadde kommet hjem fra jobb. Anonymous poster hash: 7959e...22b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #19 Skrevet 5. november 2013 Setter barnevognen utenfor og bruker babyhandlevognene. Anonymous poster hash: ced2f...5d8 Problemet oppstår først den dagen vogna di faktisk er borte ikke om du bo i Oslo ! har ei venninne som ble frastjelt vogna og alt oppi (ungen var så klart med inn) på den måten... Anonymous poster hash: 7172d...9e4 Bor i Oslo, har aldri vært noe problem å sette barnevognen utenfor. Anonymous poster hash: ced2f...5d8 Anonymous poster hash: 5bce0...2d1 Selvfølgelig. Kommer sikkert an på hvor man bor! Bor i ett rolig og lite rekkehusområde, og tviler på at jeg risikerer en stjålet vogn her Anonymous poster hash: ced2f...5d8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #20 Skrevet 5. november 2013 Hvis jeg har med barnevogn og skal ha bare litt: tar en kurv og setter mellom håntakene på vogna (smetter perfekt på min vogn), evt tar en man drar etter seg. Hvis jeg har barnevogn og skal storhandle:Tar enkelt og greit en handlevogn. Dytter barnevogna foran meg og drar handlevogna etter. Hvis baby sitter i bilstol: Setter bilstolen i en vogn og dytter denne mens jeg drar en handlevogn etter meg. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 29492...c90
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #21 Skrevet 5. november 2013 Ungen er bestandig med på butikken,så jeg tar en handlevogn som jeg drar etter meg og fyller den opp.Upraktisk,men det går da greit nok... Anonymous poster hash: a420a...cf8
Bustetroll Skrevet 5. november 2013 #22 Skrevet 5. november 2013 Jeg legger barne kurven oppå styret jeg.. Passer jo perfekt, så ligger kurven fint rett foran nesa mi Ungen sitter da fra meg.. Da baby var i bag, satte jeg bare kurven oppå babyen ved fotenden. brus, melk, lignende tunge ting, la jeg bare under vogna (betalte selvsagt for det )
Bustetroll Skrevet 5. november 2013 #23 Skrevet 5. november 2013 kan man ikke droppe vogna, og putte baby i stolen som er på mange handlevogner? bæresele? hvorfor må du ha med vogna? Anonymous poster hash: bf1a9...689 Jeg kan ikke handle uten vogna.. Får vondt i skuldra med bæretøy, så det går bare i 10-15 min av gangen (har prøvd alt som er, det er bare mine skuldre somiikke tåler en dritt:p) Orker ikke ha ha baby på rygg/mage, for så å måtte bære 3-4 tunge poser med meg hjem. Ikke alle som kjører bil vet du.. Vognen er min "handlevogn", og pakker jo alt av varer i den når jeg er ferdig handlet. Henger på kroker, stapper fullt under.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #24 Skrevet 5. november 2013 Prøv bæresjal, helt genialt! Close babycarrier til Nyfødt. Manduca når ungen blir litt større. Livredder Anonymous poster hash: 497c9...74f
Musemorbr / Skrevet 5. november 2013 #25 Skrevet 5. november 2013 Vogntog! Barnevogna forran og trillekurv bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå