Gå til innhold

Jeg trot ikke på spøkelser, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye ekkelt som skjer i huset vårt for tiden. Masse rare lyder (høres ut som skritt, helt tydelig inne), ting som detter ned fra veggene, laptop som spiller musikk (selv om den er lukket).

Jeg får ikke sove på natten fordi jeg hele tiden føler at det er noen i rommet. Må snu meg og se rundt hele tiden.

Har aldri kjent på dette før, at det faktisk er litt ekkelt å være i det mørke huset på kvelden og natta :/ Tipper det er naturlige forklaringer på alt da ;)

Anonymous poster hash: 4a31d...a73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få noen som kan til å rense huset ditt, du. Høres virkelig ut som om du har litt ekstra "besøk" der, ja!

Inntil videre så kan det faktisk hjelpe om du tydelig sier på soverommet ditt at dette er DITT rom, her vil du være i fred så du får sove om nettene, så her vil du ikke bli forstyrret.

Høres rart ut, men det funker ofte.

Anonymous poster hash: 1570b...8dc
Skrevet

Vi har en mann i huset som følger etter meg. Har vært sånn siden vi fikk barna våre. Var livredd i starten, men må gidder jeg ikke bry meg om han lenger. Gjør ikke noe stygt, tror han passer på meg og barna. Viser seg tydelig når jeg er alene med dem. En dag sto han over ved døren til soverommet vårt og bare så på meg. En annen dag rev han en pute ned fra sofaen.. Sånne småting

Anonymous poster hash: 10f78...cc0

Skrevet

Spøkelser finnes ikke. Vi hører også masse 'fottrinn' i huset vårt og også smell (vårt nye hus har sprukket noen steder på veggene). Mannen min og jeg har tom. våknet om natta det høres ut som noen går opp trappa. Ved væromslag ute er det verst. Hus 'beveger' seg avhengig av temperaturer. Det oppstår spenninger i vegg, gulv osv. Spøkelser finnes kun i eventyr. Det er jo litt merkelig at med så mange mobilkameraer det finnes i verden, og til tross for alle spøkelser noen har 'sett', så er det ingen som har klart å ta bilde av ett eneste ett.

Anonymous poster hash: 231a9...b5a

Skrevet

Det er jo litt merkelig at med så mange mobilkameraer det finnes i verden, og til tross for alle spøkelser noen har 'sett', så er det ingen som har klart å ta bilde av ett eneste ett.

Er jo ikke rart i det hele tatt. Spøkelser lar seg ikke fange på film, selv om man tar aldri så mange bilder av de.

Anonymous poster hash: b879e...ca3

Skrevet

Hvis menneskets øye kan se dem, kan kameraets.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...