Gå til innhold

Gode og dårlige erfaringer Kenwood vs. KItchenaid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes kitchenaid har skumle knapper. Tok feil av dem engang og holdt på å miste hånda.. Ville aldri kjøpt den igjen pga det.

Anonymous poster hash: 1f127...c36

Skrevet

Jeg har en kenwoodmaskin, og er veldig fornøyd med den.

Hadde litt problemer med den første jeg kjøpte, motoren kortslutta. Sendte den inn til Kenwood, og fikk tilbake ny maskin med ekstra tilbehør :) Har ikke hatt noen problemer med den nye maskinen.
Det er mer tilleggsutstyr til kenwooden enn kitchen aiden. Kitchen Aid er mye finere å se på da!

Anonymous poster hash: df62a...4db
Skrevet

Har hatt begge, har nå kenwood grunnet størst bakebolle større familie og glad i å bake

Skrevet

Kenwood er best, KA er penest. Kommer an på om du er en som kommer til å bruke den mye, eller om du er en av de som mest vil ha den til pynt ;)

Anonymous poster hash: 7b321...452
Skrevet

Kenwood... alltid hatt. orker ikke å ha en maskin til flere tusen til bare pynt....

Anonymous poster hash: 81526...26c
Skrevet

Enig med de som har svart til nå. Kommer også an på hva du skal bruke den til. Kitchn Aid Artisan (den vanlige som 'alle' butikker selger) er ikke en kjøkkenmaskin i mine øyne, men en avansert mikser med tilbehør som kjøttkvern og slikt. Den tåler max 1kg mel og er det grovt mel sliter den skikkelig. Men til kaker og slikt fungerer den utmerket.

Kitchn Aud har også en større og kraftigere modell med 6,9 liters bolle hvor man kan bake mye, men den er for det første veldig dyr (nesten 10 000 kr inkl kjøttkvern, sitruspresse og rive/raspe-tilbehør), har mindre tilleggsutstyr og er ikke like fin som Artisan-modellen.

Til sammenligning for du en Kenwood major titan (6,7 liter bolle) med en KJEMPEPAKKE med tilbehør (blender, food proscessor, sitruspresse, kjøttkvern, minimikser, tre forskjellige kroker/videoer, vekt og noe annet jeg har glemt) for ca 7000 på Elkjøp.no.

Gjett hva jeg skal få hos foreldrene mine til jul... :lol:

Skrevet

Veldig fornøyd med min Kenwood! 

Anonymous poster hash: f9219...7aa
Skrevet

Kenwood er den aller beste på alle områder.. Den leveres også med mer utstyr enn en KA.

Hilsen baker

Anonymous poster hash: c58ba...551
Skrevet

Er mellomfornøyd med min Kitchen Aid. Baker mye, og der funker den fint, men IKKE til gjærbakst. Det tåler ikke gjærdeig med 5 dl væske en gang, da "spiser" deigen seg over eltekroken og maskinen blir umulig å gjøre ren. Ville nok kjøpt en Kenwood hvis jeg skulle velge igjen

Skrevet

Takk for svar.

Da blir det kenwood :)

Skrevet

Jeg har Kenwood og er veldig fornøyd:)

Anonymous poster hash: cd4b4...650
Skrevet

I følge min far som kjøpte en kitchen aid til meg, som han brukte her da han var på besøk, er ikke den noe bra. Han var skuffet, han har selv kenwood. Han angret sin gave. Jeg derimot liker at den ser temmelig så fancy ut :-)

Anonymous poster hash: 63549...e7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...