Gå til innhold

Er han betatt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift. Broren til ei venninne av meg pleier å kommentere mye av det jeg skriver på fb (han er skilt). Han kommenterer da på en fleipete måte. Har fått mld i innboks hvor han kommenterer bilder av meg og venninnene mine, men da er det gjerne at "den venninna di var jammen flott".

En gang jeg traff han på byen sa han at jeg var drømmedama hans og at det var synd at jeg var gift (men dette sa han i en fleipete tone).

Syns han oppfører seg litt merkelig når vi treffes (tilfeldig på gata). Han flakker med blikket og virker usikker. Men det er kanskje noe jeg innbiller meg fordi jeg er begynt å tro at han er betatt av meg.

Jeg er ikke interessert, og syns det er litt ubehagelig. Men jeg kjenner han ikke noe godt og det kan jo hende han bare er usikker, flørtete og litt snodig?

Anonymous poster hash: 0ec6a...f02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra det du forteller høres han ut som om han er betatt av deg, ja. Sikkert überklar for romanse, sex og kanskje forhold. Og da er det lettere å falle litt for tiltrekkende personer i omgangskretsen!

Anonymous poster hash: f3053...6dc
Skrevet

Ut fra det du forteller høres han ut som om han er betatt av deg, ja. Sikkert überklar for romanse, sex og kanskje forhold. Og da er det lettere å falle litt for tiltrekkende personer i omgangskretsen!

Eneste jeg da syns eg merkelig er at han kommenterer andre damer til meg? Hvor flotte de er. Hvorfor gjør han det?

Jeg syns det begynner å bli litt pinlig at han kommenterer på mine fb. statuser da vi bare er bekjente. Virker jo som om vi er bestevenner.

Takk for svar forresten :)

Hi

Skrevet

Å kommentere andre damer til deg er vel "skalkeskjulet" hans... Er det ikke skalkeskjul det heter? Nå husker jeg ikke riktig, men du skjønner nok hva jeg mener ;)

Anonymous poster hash: c7974...949
Skrevet

Å kommentere andre damer til deg er vel "skalkeskjulet" hans... Er det ikke skalkeskjul det heter? Nå husker jeg ikke riktig, men du skjønner nok hva jeg mener ;)

Mn hvorfor skulle han trenge et skalkesjul? Skjønner ingenting jeg. Hadde vært bedre om han var direkte så kunne jeg ha sagt rett ut at jeg er fornøyd med den mannen jeg har og ikke er intr. i en affære. La ut et bilde av meg og mannen her forrige uke. Det kommenterte han ikke...

Hi

Hi

Skrevet

Han vil vel ikke avsløre at han er betatt av deg. Han vet du er opptatt, så han vil for alt i verden ikke la deg oppdage at han liker deg. Jeg vil tro han vet at slaget er tapt, så han prøver å ikke like deg, men man kan jo ikke noe for følelsene ens. Han vil derfor skjule følelsene sine ved å kommentere andre damer. 

Det er min konklusjon i hvert fall.

Skrevet

Ikke lett å si. Han høres litt klar ut ja. Ville lagt ut mange bilder fremover hvor du og mannen din er lykkelige sammen.

Anonymous poster hash: 0bb8c...73f

Skrevet

Eneste jeg da syns eg merkelig er at han kommenterer andre damer til meg? Hvor flotte de er. Hvorfor gjør han det?

Jeg syns det begynner å bli litt pinlig at han kommenterer på mine fb. statuser da vi bare er bekjente. Virker jo som om vi er bestevenner.

Hi

Samme anonym her igjen. Jeg tror som andre her; at han ikke vil innrømme overfor deg at han er betatt. Balansen mellom dere er jo helt skjev; du er gift! Og da skjønner han jo at du sannsynligvis heller vil ha mannen din enn ham selv. 

Å kommentere andre damer gir ham litt av kontrollen tilbake, han viser at du slett ikke er sentrum i tilværelsen hans :) 

Det går sikkert over etter hvert. Bare oppfør deg som normalt og ikke "feed" ham.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke følt at han var så betatt av meg, dersom han skrev meldinger om hvor flotte venninnene mine var..... :P Kanskje han er veldig klar for et forhold, og ønsker at du skal prøve å spleise han med noen av venninnene dine?

Sånn hadde nok jeg tolket det.

Skrevet

Han vil vel ikke avsløre at han er betatt av deg. Han vet du er opptatt, så han vil for alt i verden ikke la deg oppdage at han liker deg. Jeg vil tro han vet at slaget er tapt, så han prøver å ikke like deg, men man kan jo ikke noe for følelsene ens. Han vil derfor skjule følelsene sine ved å kommentere andre damer. 

Det er min konklusjon i hvert fall.

Men han trenger jo ikke snakke med meg i det hele tatt, så skulle ikke være behov for å skjul noe. Vi er bare bekjente. Men treffer jeg han på byen setter han seg hos meg. Treffes vi tilfeldig stopper han opp og prater selv om han ser ut som om han er brydd.

Og på fb. hadde han jo ikke treng å kommentere noe. Vi har dessuten vært fb venner i mange år uten at han har kommentert noe før det siste halvåret.

Hi

Skrevet

Hi

Samme anonym her igjen. Jeg tror som andre her; at han ikke vil innrømme overfor deg at han er betatt. Balansen mellom dere er jo helt skjev; du er gift! Og da skjønner han jo at du sannsynligvis heller vil ha mannen din enn ham selv. 

Å kommentere andre damer gir ham litt av kontrollen tilbake, han viser at du slett ikke er sentrum i tilværelsen hans :)

Det går sikkert over etter hvert. Bare oppfør deg som normalt og ikke "feed" ham.

Jeg prøver å ikke "feede" han, men føler jo jeg må svare tilbake når han kommenterer ting jeg skriver. Noe annet er jo uhøflig. Og jeg er hyggelig og blid når vi treffes, men på ingen måte noe mer.

Hi

Skrevet

Jeg hadde nok ikke følt at han var så betatt av meg, dersom han skrev meldinger om hvor flotte venninnene mine var..... :P Kanskje han er veldig klar for et forhold, og ønsker at du skal prøve å spleise han med noen av venninnene dine?

Sånn hadde nok jeg tolket det.

Nei, akkurat det syntes jo jeg også taler imot :)

Hi

Skrevet

Ikke lett å si. Han høres litt klar ut ja. Ville lagt ut mange bilder fremover hvor du og mannen din er lykkelige sammen.

Anonymous poster hash: 0bb8c...73f

Vet ikke helt det, liker ikke sånne "klisse-par" :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...