Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Hoster, hoster og hoster. Hvordan skal jeg klare å puste meg gjennom riene når jeg får hosteanfall når jeg puster skikkelig?? Flere som har født med forkjølelse med kraftig hosting? Hvordan gikk det?? Anonymous poster hash: c2157...59c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Tror det kommer til å gå veldig fint om du føder i dag. Ikke sikkert småtten kommer på tremindato, kanskje h*n venter til du er blitt frisk......... Tror kroppen din takler både hoste og rier. Men kanskje få noen til å kjøpe noen halslinser, så du får litt "smøring" i halsen.... Masse lykke til med den kommende fødselen. Lag deg noe varmt og drikke og få noen til å kjøpe gode halslinser/ halstabletter. Anonymous poster hash: c3d8d...282
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Jeg fødte med ribbebeinsbrudd. Gikk fint. Ikke sikkert du føder ennå heller. Kjøp grønn fribol på apoteket. Mye bedre enn alt på resept. Putt en i munnen før du legger deg og. Anonymous poster hash: 2dd87...762
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Takk Får håpe hun venter litt med ankomsten Har levd på kamille te og hostesaft den siste uken, men null forbedring Får vell la det gå sin gang dette her Er førstegangs så ikke vet jeg hva jeg har i vente heller, hehe Hørtes ikke mye godt ut med ribbeinsbrudd under fødsel iallefall Anonymous poster hash: c2157...59c
Edelweis Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Fribol tar hoste raskt. Smaker ikke digg, men er effektiv. :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Jeg holder en knapp på at du glemmer hosten fullstendig når fødselen er i gang... Det kommer til å gå helt fint Anonymous poster hash: b997f...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå