Gå til innhold

Broen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker broen, men jeg må bare få sagt at det begynner å bli for dumt med rollefiguren Saga. Det er jo ingen som hadde blitt forelsket i henne når hun ikke klarer å vise følelser, det blir jo helt feil med han som bor med henne, det blir utroverdig og det irtiterer meg merker jeg..

Anonymous poster hash: c0424...ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker broen, men jeg må bare få sagt at det begynner å bli for dumt med rollefiguren Saga. Det er jo ingen som hadde blitt forelsket i henne når hun ikke klarer å vise følelser, det blir jo helt feil med han som bor med henne, det blir utroverdig og det irtiterer meg merker jeg..

He he, akkurat det tenkte jeg også i går. Hun gir jo INGENTING tilbake til den stakkars kjæresten som prøver så godt han kan, stakkars.

Anonymous poster hash: d756e...bd5

Skrevet

Nettop, skjønner liksom ikke hvordan han kanha blitt forelsket i henne i det heletatt?! Det virker bare så usannsynlig! Men men, resten i serien er veldig spennende da;)

Skrevet

Nå så jeg ikke broen i går, men etter hva jeg har sett før får jo mannen så mye sex han bare vil.. Så det kan jo telle for noe :P

Da synes jeg det er mer usannsynlig at hun jobber som politietterforsker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...