Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Jeg elsker broen, men jeg må bare få sagt at det begynner å bli for dumt med rollefiguren Saga. Det er jo ingen som hadde blitt forelsket i henne når hun ikke klarer å vise følelser, det blir jo helt feil med han som bor med henne, det blir utroverdig og det irtiterer meg merker jeg.. Anonymous poster hash: c0424...ca9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Jeg elsker broen, men jeg må bare få sagt at det begynner å bli for dumt med rollefiguren Saga. Det er jo ingen som hadde blitt forelsket i henne når hun ikke klarer å vise følelser, det blir jo helt feil med han som bor med henne, det blir utroverdig og det irtiterer meg merker jeg.. Anonymous poster hash: c0424...ca9 He he, akkurat det tenkte jeg også i går. Hun gir jo INGENTING tilbake til den stakkars kjæresten som prøver så godt han kan, stakkars. Anonymous poster hash: d756e...bd5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Nettop, skjønner liksom ikke hvordan han kanha blitt forelsket i henne i det heletatt?! Det virker bare så usannsynlig! Men men, resten i serien er veldig spennende da;) Anonymous poster hash: c0424...ca9
Hjertefru Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Nå så jeg ikke broen i går, men etter hva jeg har sett før får jo mannen så mye sex han bare vil.. Så det kan jo telle for noe Da synes jeg det er mer usannsynlig at hun jobber som politietterforsker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå