Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #26 Skrevet 5. november 2013 Herregud, jeg gikk på disse tbl for ikke så mange år siden. Fikk de på resept av legen. Og nå er de plutselig kjempe farlig og ulovlig? Litt skremmendes å tenke på at de var livlig i Norge for ett par år siden hvis de er så farlig.. Anonymous poster hash: 6dcef...1d9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #27 Skrevet 5. november 2013 Herregud, jeg gikk på disse tbl for ikke så mange år siden. Fikk de på resept av legen. Og nå er de plutselig kjempe farlig og ulovlig? Litt skremmendes å tenke på at de var livlig i Norge for ett par år siden hvis de er så farlig.. Anonymous poster hash: 6dcef...1d9 De øker faren for hjerteinfarkt og slag. Man trodde jo at faren for dette sank når vekten gikk ned, men så viste det seg at faren økte med 10-20% isteden, derfor ble de trukket tilbake fra markedet. Anonymous poster hash: 5f0b5...61f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #28 Skrevet 5. november 2013 Herregud, jeg gikk på disse tbl for ikke så mange år siden. Fikk de på resept av legen. Og nå er de plutselig kjempe farlig og ulovlig? Litt skremmendes å tenke på at de var livlig i Norge for ett par år siden hvis de er så farlig.. Anonymous poster hash: 6dcef...1d9 Det er jo nettopp fordi man fant ut at de var farlige at de BLE ulovlige.. Man ville jo ikke tillatt dem i bruk om man hadde visst om på forhånd hvordan enkelte ville reagere, men når studier viste hvilke risikoer det var med dem ble de forbudt... Nå er de ulovlige i Norge og dermed like ulovlige å innføre fra utlandet.... Anonymous poster hash: 28cac...d7e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #29 Skrevet 5. november 2013 Jeg har tidligere bestilt disse (etter at de ble ulovlige) Før de ble det, fikk jeg de på resept og ble fulgt opp av legen med stor suksess. Valgte å bestille de på nett da de ikke var tilgjengelige lenger. De ble stoppet i tollen. Hva de gjorde med dem aner jeg ikke. Men pengene var tapt (betalte med kort), så antar at de ikke sendte dem tilbake. Har hverken hørt noe fra tollvesenet eller politiet Dette er vel ca ett år siden. Tror du kan ta det helt med ro. Anonymous poster hash: be9f7...803 Dette var litt godt å lese nå Da har jeg et håp .. Det som irriterer meg er at det har gått overen uke siden de ble stoppa i tollen , men fortsatt ikke hørt noe . Vil bare bli ferdig med det ikk du vite at de var blitt stoppet i tollen? Anonymous poster hash: e6e6f...937
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #30 Skrevet 5. november 2013 Jeg har tidligere bestilt disse (etter at de ble ulovlige) Før de ble det, fikk jeg de på resept og ble fulgt opp av legen med stor suksess. Valgte å bestille de på nett da de ikke var tilgjengelige lenger. De ble stoppet i tollen. Hva de gjorde med dem aner jeg ikke. Men pengene var tapt (betalte med kort), så antar at de ikke sendte dem tilbake. Har hverken hørt noe fra tollvesenet eller politiet Dette er vel ca ett år siden. Tror du kan ta det helt med ro. Anonymous poster hash: be9f7...803 Dette var litt godt å lese nå Da har jeg et håp .. Det som irriterer meg er at det har gått overen uke siden de ble stoppa i tollen , men fortsatt ikke hørt noe . Vil bare bli ferdig med det ikk du vite at de var blitt stoppet i tollen? Anonymous poster hash: e6e6f...937 Ja, det fikk jeg vite. Men høre merkelig nok ikke noe mer etter det. Har ikke purret på dem heller for å si det sånn ;-). Men som sagt, tror du kan ta det helt nmed ro. Ser ikke for meg at de lar en slippe unna uten så mye som en pekefinger og putter en annen i fengsel for samme handling. Anonymous poster hash: be9f7...803
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #31 Skrevet 5. november 2013 Jeg har tidligere bestilt disse (etter at de ble ulovlige) Før de ble det, fikk jeg de på resept og ble fulgt opp av legen med stor suksess. Valgte å bestille de på nett da de ikke var tilgjengelige lenger. De ble stoppet i tollen. Hva de gjorde med dem aner jeg ikke. Men pengene var tapt (betalte med kort), så antar at de ikke sendte dem tilbake. Har hverken hørt noe fra tollvesenet eller politiet Dette er vel ca ett år siden. Tror du kan ta det helt med ro. Anonymous poster hash: be9f7...803 Dette var litt godt å lese nå Da har jeg et håp .. Det som irriterer meg er at det har gått overen uke siden de ble stoppa i tollen , men fortsatt ikke hørt noe . Vil bare bli ferdig med det ikk du vite at de var blitt stoppet i tollen? Anonymous poster hash: e6e6f...937 Ja, det fikk jeg vite. Men høre merkelig nok ikke noe mer etter det. Har ikke purret på dem heller for å si det sånn ;-). Men som sagt, tror du kan ta det helt nmed ro. Ser ikke for meg at de lar en slippe unna uten så mye som en pekefinger og putter en annen i fengsel for samme handling. Anonymous poster hash: be9f7...803 Åhh gud!!! Takk for dette svaret .. Har ikke fortalt mannen om dette , og ikke tør jeg det heller !! Anonymous poster hash: e6e6f...937
Musemorbr / Skrevet 5. november 2013 #32 Skrevet 5. november 2013 Vel... et googlesøk på "reductil bot" får opp at det var noen som allerede i 2006 fikk 7500 i bot for å bestille fra utlandet, siden stoffet ligger på dopinglista.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #33 Skrevet 5. november 2013 ikke boten som skremmer meg.. ,men det andre .... Skal aldri gjøre dette igjen Anonymous poster hash: e6e6f...937
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #34 Skrevet 5. november 2013 ikke boten som skremmer meg.. ,men det andre .... Skal aldri gjøre dette igjen Anonymous poster hash: e6e6f...937 Får du bot, får du uansett prikk på rullebladet. Du får da feks ikke reise til USA. Veldig dumt dette. Anonymous poster hash: 40af4...51c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #35 Skrevet 5. november 2013 Men nå er det jo snart 2 uker siden den ble sendt til fortolling . Burde jeg ikke hørt/ått noe nå ? Anonymous poster hash: e6e6f...937
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #36 Skrevet 6. november 2013 Synes det er helt supert at du er redd HI! Det fortjener du når du er så dum å importerer noe som er ulovlig. Hva med å løfte på rævva og begynne å bevege deg litt?? Spise mindre og sunnere?? Istedet for å knaske tabletter...? Herregud altså! Anonymous poster hash: 34dc8...271
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #37 Skrevet 6. november 2013 Synes det er helt supert at du er redd HI! Det fortjener du når du er så dum å importerer noe som er ulovlig. Hva med å løfte på rævva og begynne å bevege deg litt?? Spise mindre og sunnere?? Istedet for å knaske tabletter...? Herregud altså! Anonymous poster hash: 34dc8...271 Hvis man lider av feks Hyperthyreose så hjelper det ikke det spor å bevege aldri så meget på seg, man legger på seg likevel. Så beklager, du er ikke den første som tenker at det å gå ned i vekt er enkelt. Men så enkelt er det altså ikke for alle. Anonymous poster hash: fbb2f...c99
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #38 Skrevet 6. november 2013 Synes det er helt supert at du er redd HI! Det fortjener du når du er så dum å importerer noe som er ulovlig. Hva med å løfte på rævva og begynne å bevege deg litt?? Spise mindre og sunnere?? Istedet for å knaske tabletter...? Herregud altså! Anonymous poster hash: 34dc8...271 Hvis man lider av feksHyperthyreose så hjelper det ikke det spor å bevege aldri så meget på seg, man legger på seg likevel. Så beklager, du er ikke den første som tenker at det å gå ned i vekt er enkelt. Men så enkelt er det altså ikke for alle. Anonymous poster hash: fbb2f...c99 Da hjelper det heller ikke å bruke disse tablettene. Anonymous poster hash: b7c16...730
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #39 Skrevet 6. november 2013 Synes det er helt supert at du er redd HI! Det fortjener du når du er så dum å importerer noe som er ulovlig. Hva med å løfte på rævva og begynne å bevege deg litt?? Spise mindre og sunnere?? Istedet for å knaske tabletter...? Herregud altså! Anonymous poster hash: 34dc8...271 Hvis man lider av feks Hyperthyreose så hjelper det ikke det spor å bevege aldri så meget på seg, man legger på seg likevel. Så beklager, du er ikke den første som tenker at det å gå ned i vekt er enkelt. Men så enkelt er det altså ikke for alle. Anonymous poster hash: fbb2f...c99 Lavt stoffskifte medisineres med Lavaxin. Og i følge lommelegen, se link, så er normal vektoppgang ved denne lidelsen 2-3 kg. Dette kan vel strengt tatt ikke defineres som overvektig. Når medisinen virker og stoffskiftet er normalt så funker no kroppen som normalt igjen. Så formelen iforhold til kroppsvekt er vel stort sett enkel: får man i seg mer en man forbrenner blir man feit... Men, jeg skjønner det er sinnsykt godt å ha ei unnskyldning for at man vandrer rundt som babadibooom... http://www.lommelegen.no/legesvar/hypotyreose-og-diett-mot-overvekt Anonymous poster hash: 29021...fba
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. november 2013 #40 Skrevet 6. november 2013 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen tør å bestille medisiner fra utlandet!! Ingen som har hørt om fake drugs/counterfeit medications?!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #41 Skrevet 6. november 2013 Lavt stoffskifte fører jo ofte til at man blir slapp og sliten og av og til smerter som gjør det vanskelig å trene. MEN det er en urettferdig verden vi lever i, så de som har lavt stoffskifte må jobbe hardere med trening og kosthold enn andre. Har man lavt stoffskifte og beveger seg lite så må man spise sunnere og mindre. Jeg har lavt stoffskifte selv og har aldri brukt det som unnskyldning til annet enn å si nei til det ekstra kakestykket. Anonymous poster hash: cfe88...ba7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 #42 Skrevet 6. november 2013 Huffda. Søsteren min på 15 år gjorde dette og måtte i avhør med mamma osv. Saken ble henlagt for hun sa hun ikke visste hva de inneholdt, men spilte jo selvfølgelig på alderen sin. Håper du slipper unna med en bot! Anonymous poster hash: 047b2...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå