Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #1 Skrevet 5. november 2013 Kan man ikke forvente at et barn på 1,5 år skal sove om natta? Jeg føler meg utslitt og kjenner at lunta mi er veldig kort om dagen.. Jeg blir så fortvilet for jeg føler meg som verdens. dårligste mor som bare er trøtt, sur og irritabel.. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg jobber også fullt og føler meg ikke litt opplagt en gang.. Jeg fatter ikke hvorfor ungen ikke sover.. Grei å legge, men våkner jo flere ganger i løpet av natta.. Har også en times show i løpet av natta.. Jeg kan ikke legge og gå ifra, da skriker hun til krampa tar henne.. og når jeg først har noe ledig tid uten barn som jeg gjerne skulle brukt på husarbeid e.l. Så må jeg bare sove så får jo ikke gjort en dritt.. Dagens syteinnlegg altså.. Noen som har noen tips? Virker som hun er urolig på et vis.. Men for hva begriper jeg ikke! Anonymous poster hash: 632cd...8aa
Aliniane Skrevet 5. november 2013 #2 Skrevet 5. november 2013 Har ikke noen tips dessverre, men du er ikke alene! Her er det også mye uro om nettene, selv om hun legger seg fint. Innimellom er det tenner, innimellom luft i magen, men stort sett skjønner vi ikke hvorfor. Gleder meg til hun kan si fra hva som plager henne så vi lettere kan løse det. Stå på! Det blir bedre! Det må det...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Hvis det er så ille, går det jo an å ta en tur til legen. Kanskje barnet er sykt, har smerter ol. I verste fall kan det være du kan få vallergan for å prøve å forbedre søvnmønsteret. Det er vel bedre det, enn at du plutselig møter veggen? Anonymous poster hash: 915fa...e09
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Har det på samme måte. Han sov natten gjennom før, men nå er det helt kaos. Prøver alt og ingenting som hjelper. Får han sove hos oss så sover han rolig da. Enda han ikke er vant til det fra tidligere, han begynnte å sove på eget rom når han var 4mnd. Får håpe det går seg til etterhvert. Anonymous poster hash: 80483...8b7
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Våre netter ble normale ved 2,5 års alder. MYE gråting og styr på nettene før det. Skal sies at vår var et kolikkbarn og han hadde mye mageproblemer. I tillegg er han småspist så var det ikke det ene så var han sulten. Vel, nå er alt mye bedre, men det er så sinnsykt slitsomt når det står på. Du må, hvis du har mulighet, be om å få litt avlastning innimellom. Det var det som reddet oss. Anonymous poster hash: e5e25...79e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Hvis det er så ille, går det jo an å ta en tur til legen. Kanskje barnet er sykt, har smerter ol. I verste fall kan det være du kan få vallergan for å prøve å forbedre søvnmønsteret. Det er vel bedre det, enn at du plutselig møter veggen? Anonymous poster hash: 915fa...e09 Jeg er imot sovemedisin til barn.. jeg kan forstå at noen tyr til dette, men jeg ønsker ikke å gi det til barnet mitt.. I mitt hode tenker jeg at noe må være galt.. vi har vært til lege og spesialist.. så det skal jo egentlig være i orden.. vi har tatt henne inn til oss og hun våkner like ofte.. Jeg tenker jo at dette går over.. men gud bedre så slitsomt det er.. og dette med avlastning.. selvfølgelig er det godt å få sovet ut litt innimellom, det får jeg.. men det hjelper ikke så mye i lengden da dette pågå hver eneste natt.. det begynner også å bli vanskelig å få barnevakt da de ikke orker, selv om det er bare for en natt... HI Anonymous poster hash: 632cd...8aa
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Ta en tur til en kiropraktor også, får sjekket rygg og nakke. Når barnet våkner på natten og er lenge våken, er det da til samme tid hver natt? I så fall kan du også kontakte en akupunktør. Låsninger i visse virvler i rygg/nakke kan påvirke søvnen. Morsomt er det også at dette samsvarer med punkt kinesisk medisin ofte bruker ift søvn. Jeg ville tatt kiropraktor først. Anonymous poster hash: 3b6d8...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå